Това видео е продължение на видеото от предишната ми публикация, в което коментирах как трябва да променим убежденията си, за да можем да продаваме на по-високи цени. Ако пропусна това видео, можеш да го видиш тук. Как влияе твоето състояние върху цените, на които продаваш? Особено решаващо е твоето състояние, ако продаваш в директен контакт с клиента. Ако състоянието ти е …
Как да преодолееш убежденията си, че трябва да работиш на ниски цени
Много собственици на бизнес работят на ниски цени и се страхуват да ги повишат. Причината за това е, че те вярват, че ако повишат цените, е много вероятно да загубят клиенти, които ще отидат при техни конкуренти. В същото време повишаването на цените е един от инструментите, с които можеш да повишиш и приходите си, и печалбите си от твоя …
Успешна история: как да повишиш процента на сделки от постъпващи запитвания по интернет
Днес искам да ти разкажа за една бизнес практика, която рязко повиши процента на сключени сделки след постъпващи запитваниня по интернет. Фирмата, за която ти разказвам, е маркетингова агенция, която предлага основно печатане на различни рекламни материали. Бизнесът на тази фирма бе вече успешен, но при една от нашите срещи, собствениците на фирмата ми казаха, че благодарение на активната реклама …
“Попитай ме каквото искаш“ – запис на специалния онлайн тренинг от 07.03.2018
Любопитно ли ти е да видиш и чуеш как давам насоки и изграждам стратегии за моите клиенти? Миналата седмица проведох специален онлайн тренинг „Попитай ме каквото искаш“, в който отговорих на много въпроси, поставени от бизнес собственици, като им дадох конкретни насоки и стратегии, с които да реализират ръст на бизнеса си и да спечелят повече пари. Типично, записите от …
Успешна история: използване на обучителен подход за достигане до повече клиенти
Задаваш ли си въпросите: Как да мога да достигна до няколко пъти повече потенциални клиенти без да харча допълнителни средства? Как мога да променя критериите им за покупка така, че аз да бъда техният първи избор? Ако не си задаваш тези въпроси, ти със сигурност изпускаш големи възможности за ръст на твоя бизнес. Дори и бизнесът ти да върви добре, …
Успешна история: привличане на клиенти чрез грабващи маркетингови послания
В поредицата от успешни истории, искам да ти разкажа за стратегията, с която един мой клиент постигна многократно увеличение на бизнеса си. При това говорим не за стартиращ бизнес, а бизнес, който съществува от над 15 години. Има ли въобще начин бизнес, който вече съществува от години, да нарасне 2 пъти за една година? А с 6 пъти за една …
Успешна история: привличане на клиенти чрез доказан търговски скрипт и формиране на пакети
Днес искам да ти разкажа историята на един мой клиент, който за много кратко време (1-2 месеца) реализира рекорден ръст на бизнеса си чрез прилагане на две ключови стратегии. Този клиент е консултант и работи с корпоративни клиенти. И привличането на един корпоративен клиент е равносилно на сериозен приход в бизнеса. Когато се срещнахме и започнахме да работим, този клиент …
Изгради кръг, който да ти генерира препоръки
Препоръките са един от най-силните канали за привличане на нови клиенти и ръст на бизнеса. Въпросът е как да генерираме повече препоръки? Един от начините е чрез посещаване на нетуъркинг събития. Много бизнес собственици обаче не обичат да правят нетуркинг и дори се притесняват от това. Аз също бях в такава позиция. Нека ти кажа защо. Това, което на мен …
Формирай пакети, измежду които клиентите ти да избират
Съвсем скоро водих семинар, част от бизнес обученията на моите клиенти в годишните коучинг програми – т.нар. Трансформиращ ден. На тези трансформиращи дни винаги разглеждаме в детайли един от 8-те най-силни генератора за повече пари в бизнеса. И този път темата бе ценообразуването и формирането на пакети. Много бизнес собственици работят на ниски цени от страх клиентите им да не …
4 прости стъпки, които да правиш всеки ден, за да постигнеш финансова свобода
Много е популярно напоследък да се говори за финансова независимост и финансова свобода. И често се говори от хора, които не са постигнали много в тази посока. Коя е причината за популярността на тази тема? Една единствена – интересът към темата е голям, защото всеки си мечтае да постигне финансова свобода. Повечето хора обаче само си мечтаят за това и …
Изгради подход, с който да преодоляваш възраженията на клиентите
След като си представил продукта или услугата си, идва време да финализираш сделката (да я „затвориш“, както казваме на търговски език). И много често в този момент, изникват възражения на клиента. Познато ли ти е: „много е скъпо“, „не мога да си го позволя“, „нямам време“, „не искам да пътувам тогава“, „нямам интерес“, „трябва да си помисля“? Най-вероятно си чувал …
Моето пожелание към теб за Коледа
В навечерието на Коледа отправям моята благодарност към теб…. за това, че си мой клиент, или за това, че следиш моя блог. За мен е наистина чест да мога да работя за теб и да ти бъда полезен. Аз ти желая една наистина много силна 2018 година – още по-успешна от годината, която изпращаме! Сърдечни поздрави, Сашо
Какви са уроците ти от изминалата година?
В края на всяка година е време да погледем назад: да видим какво сме постигнали, какви са уроците ни от изминалата година и да направим планиране на следващата. Това видео представлява един мини-уъркшоп, който можеш да направиш, за да изведеш уроците си от изминалата година и след това – да планираш какво искаш да промениш и постигнеш през следващата година. …
Как да представяш грабващо твоите продукти или услуги
Как представяш твоя продукт – като продукт или като решение на проблема на клиента? Една от най-големите грешки, когато продаваш, е да презентираш всички детайли на твоя продукт или услуга. Много собственици на бизнес и търговци правят точно това, като се надяват потенциалният клиент „да се закачи“ за нещо, което да го мотивира да купи. Ако използваш и ти този …
Открий нуждите на клиентите преди да им продаваш
Ако не затваряш достатъчно често търговските срещи, които провеждаш, една от основните причини вероятно е свързана с това, че не следваш работещ подход, с който да откриеш от какво точно се нуждае клиентът. Много търговци пък се опитват да продадат без въобще да са разбрали нуждите на другия. Те понякога задават въпроси (защото на това ни учат във всички търговски …
Изгради си навик за бизнес продуктивност
Случва ли ти се да си много зает и да нямаш свободно време и в същото време да не постигаш резултатите в бизнеса, които искаш? Много собстеници на бизнес, с които работя, са постоянно заети, но нямат резултати. И въпросът, който им задавам е: „Ти си зает, но с какво?“ Навиците са ключови, за да постигнеш по-голяма продуктивност и по-бързи …
Как можеш да постигнеш стандарта на живот, който желаеш?
При последното си посещение в Париж за среща с моя ментор се запитах как човек може да постигне стандарта на живот, който желае. Аз самият си дадох сметка, че в момента се радвам на много неща в живота си, които преди съм смятал за невъзможни или са били само мечти. И отговорът на въпроса как постигнах това ме заведе в …
Създай уеб сайт, който привлича клиенти
Има два типа уеб сайт. Единият дава информация за фирмата и информация за всичко, което тя предлага. Този уеб сайт е като визитна картичка и той е много полезен за вече съществуващи клиенти на фирмата. Другият тип уеб сайт е такъв, който привлича клиенти. Този сайт може и да не е с много специален дизайн или впечатляващи анимации (които струват …
Планирай седмицата си, за да си гарантираш постигането на целите си
Въпросът днес е свързан с управлението на времето…. Всъщност не. Защото дори и да имаш добро управление на времето (time management), това не ти гарантира, че се движиш напред. Ти може и да направиш днес всичките 18 неща от списъка ти със задачи, но се запитай в края на деня „придвижих ли се напред?“. Често отговорът не е много задоволителен. …
Сложи фокус само към трите най-важни неща
След последните видеа на тема фокус, приоритети и планиране, имам въпрос към теб: Знаеш ли кои са трите най-важни неща в твоя бизнес? Или по друг начин казано: кои са тези 3 неща, които би правил в бизнеса си, ако имаше право да правиш само тях? Отговори на тези въпроси и помисли колко време отделяш на други дейности – извън …
Отделяй време да планираш стратегията си
Отделяш ли време за стратегическо планиране на бизнеса си? Повечето бизнес собственици не правят това или защото не виждат смисъл, или защото не успяват да намерят време. Ако не отделяш такова време за бизнеса си обаче, твоят фокус е основно в текущи, оперативни неща – гасене на пожари и ти не можеш да се фокусираш и да набележиш следващите важни стъпки …
Определи приоритетите си
Знаеш ли кои са топ приоритетите в твоята работа и твоя бизнес? И по-важно, колко са тези приоритети? Истината е, че ако имаш 10 приоритета за следващия месец, то ти на практика нямаш приоритети. Проблемът при много бизнес собственици е, че често се фокусират основно върху текущи неща. Което ги прави заети, но не винаги тази заетост води до резултати. …
Как да изградиш голям и-мейл лист от абонати?
Един от начините да продаваш повече е като пускаш оферти по и-мейл към твоите абонати. Това е и основният начин, по който можеш да печелиш пасивен доход в бизнеа си – като продаваш продукти като книга, обучителна програма или нещо друго – като предложиш тези продукти едновременно на много хора. И то на хора, с които имаш изградени взаимоотношения. И …
Затваряй срещите, които провеждаш с клиенти
Една от причините много бизнеси да нямат достатъчно клиенти е, че не затварят срещите, които провеждат. Като имаме предвид, колко трудно е да грабнем интереса на потенциалния клиент и той да прояви желание да се срещне с нас или нашия търговец (по телефона, на живо, или онлайн), то изключително важно е да затворим колкото може повече от срещите, които провеждаме. …
Как да се позиционираш като експерт и известна личност, дори и да започваш от нулата?
Много бизнес собственици на малък бизнес смятат, че няма как да бъдат авторитети на пазара, да имат име и да са много търсени, просто защото не са известни. Сигурно и ти си мислиш, че това е така поради причината, че не си някой, който е познато име и – още повече – известна личност. Моето вярване е, че всеки може …
Генерирането на препоръки като канал за привличане на клиенти
Много бизнес собственици, с които съм провеждал срещи, често споделят, че единственият канал, по който привличат клиенти, са препоръките от уста на уста. В действителност обаче, макар че те разчитат само на този канал, те не го използват последователно и систематично. Когато не генерираш последователно препоръки към твоя бизнес, а си оставил този процес на случайността (другите да се сещат …
Как да увеличим продажбите си чрез последваща комуникация
Много бизнес собственици се мъчат постоянно да достигнат до нови потенциални клиенти и всъщност забравят, че най-лесният начин да увеличат продажбите си е като продадат повече на вече съществуващите си клиенти. Всъщност, много често бизнес собствениците изпускат пари (или както казват американците „оставят пари на масата“) от две групи хора: 1.) от вече съществуващите си клиенти и 2.) от тези, …
Довършвай нещата, които започваш, за да получаваш резултати
Една от грешките, която много предприемачи допускат, е, че генерират много идеи и след това се захващат с всички тях….. и повечето от тях не довършват. Причината е, че не слагат фокус към 2-3 ключови неща, които са важни за техния бизнес към този момент, а към десетки проекти и задачи. Когато обаче нямаш фокус, ти се разпиляваш, не довършваш …
Грешки, които собствениците на бизнес допускат
Искаш ли повече бизнес и да печелиш повече пари? Когато задам този въпрос по време на публична лекция, обикновено 1-2 души не вдигат ръка, но когато кажа: „ооо, ето този господин не иска повече пари, явно има достатъчно“, човекът обикновено си признава, че и той иска това. И това е нормално. Ние искаме да развиваме бизнеса си и да печелим, …
Защо онлайн маркетингът ме дразни понякога?
Както може би вече добре знаеш, аз използвам много онлайн маркетинг канали. И не само това: аз уча и консултирам собствениците на малък бизнес в моите програми как да привличат повече клиенти и да печелят повече пари чрез маркетинг в интернет. Тогава, защо е това заглавие: че онлайн маркетингът ме дразни понякога? – Причината е, че много хора – голяма …
Таргетирай ефективно рекламните си послания
Дават ли резултати твоите рекламни послания? Ако не достигаш до достатъчно на брой нови потенциални клиенти и приходите в бизнеса ти са неравномерни, то една от причините сигурно е свързана с това, че рекламните ти послания не са ефективни. А сигурен съм, че дори и да имаш добри резултати от твоите реклами, със сигурност имаш желание да ги подобриш още. …
Привличай клиенти по много канали
Какви са рисковете, ако привличаш клиенти само по един канал? Много бизнес собственици разчитат само на един маркетингов канал, когато привличат клиенти. Обикновено това са препоръките от уста на уста и препоръките на доволни клиенти. Привличането на клиенти само по един или два канала води до това, че най-вероятно често изпитваш недостинг на клиенти. Вероятно приходите ти варират много, a …
Ходи там, където твоите потенциални клиенти са събрани накуп
Ако изпитваш недостиг на клиенти, една от причините за това може да бъде, че се опитваш да достигнеш единично до всеки един потенциален клиент. Какво имам предвид? Много собственици на бизнес не само използват малко на брой канали за достигане до нови клиенти, но и достигат до всеки клиент с единични действия. С други думи, полагат големи усилия, с които …
Как да използваш Facebook, за да достигаш евтино до много нови потенциални клиенти?
Използваш ли социалните мрежи за да достигаш до нови клиенти? Много бизнеси, които продават традиционни продукти, изобщо не използват този канал за достигане до нови клиенти….Ако си в тази ситуация, то ти изпускаш много. От друга страна: ако продаваш продукт или услуга, свързан с новите технологии, то най-вероятно се стремиш да привличаш клиенти от Фейсбук и останалите социални мрежи. Една …
Как да привличаш нови клиенти, когато презентираш пред група хора?
Публичната презентация е един от най-ефективните начини да привличаш нови клиенти. Най-голямото предимство е, че можеш да представиш бизнеса си пред няколко човека – потенциални клиенти – едновременно. И в същото време живият контакт осигурява преживяване и въздействие почти каквото при срещата един на един. За да затваряш успешно, когато презентираш пред потенциални клиенти, най-важни са три неща, които споделям …
Отделяй време да си благодарен за това, което постигаш
Какво е благодарността и има ли връзка с това да постигаш бизнес резултати? Първо, благодарността е емоция, при това най-силната позитивна емоция. И колкото повече я изпитваш, толкова повече няма да изпитваш нежеланите емоции. Особено важно е да отделяш време да бъдеш благодарен за нещата, които вече си постигнал в бизнеса си…. дори и тогава, когато нещата не вървят по …
Какво би направил, ако си на 20 години и имаш само 1000$?
Когато по-рано този месец бях в САЩ, една сутрин пътувах с влак от Стамфорд до Ню Йорк. Понеже това пътуване отнема 40 минути, използвах времето да чета. И бях провокиран с въпрос от книгата: Какво ще направя, ако съм отново на 20 години и единственото, с което разполагам са само 1000$? Ясно е, че, когато си на 20, мислиш по …
Как можеш да привличаш клиенти с видео и статии?
В предишни публикации съм говорил за това колко силен инструмент за привличане на клиенти е полезното съдържание. Така че да помагаш на клиентите да имат ползи от теб и твоите продукти още преди реално да са ти платили. Когато правиш това, става по-лесно да привличаш нови клиенти. Един от начините да даваш полезно съдържание е чрез статии и видео. За да …
На какво да учиш твоите потенциални клиенти?
Как можеш да достигнеш до много повече потенциални клиенти без да харчиш допълнителни средства? Как можеш да продадеш повече на съществуващите ти клиенти? Един от най-добрите начини за да постигнеш тези цели е като обучаваш твоите клиенти. Защото хората обичат да учат, но не обичат да им продават. И въпросът е, на какво можеш да учиш твоите клиенти и потенциални …
Как да правиш нетуъркинг, за да привличаш клиенти?
Нетуъркингът (networkging) е един от най-мощните канали за привличане на нови клиенти в бизнеса. При това е и един от най-бързите канали, с който можеш бързо да развиеш бизнеса си, особено в началото. Много бизнес собственици, които правят нетуръкинг, обаче, допускат грешката да се опитват да продават още на място (още при първата среща) и се стремят да постигнат бърз …
Прави само нещата, в които си отличен и много добър
Как можеш по-бързо да развиеш бизнеса си: като усилиш силните страни или като преодолееш слабостите си? Разбира се, и двете неща са важни и ще ти помогнат. Но можеш да получиш много по-съществен резултат, ако се фокусираш върху своите силни страни – лично твоите и тези на бизнеса ти. А това означава да не правиш останалите неща, в които не …
Как да пишеш текстове, които продават
Едно от най-важните умения в маркетинга е писането на търговски писма (т.нар. copywriting). Като търговските писма могат да имат най-различна форма: хартиени писма, брошури, и-мейли, статии, видеа и т.н. И най-важното, когато пишеш такива текстове, е да грабнеш вниманието на потенциалния клиент и да го мотивираш да предприеме действие (да коментира, да сподели, да се регистрира за нещо, или да …
Управлявай качеството на твоя фокус
Какво е важно за твоя фокус, за да имаш висока продуктивност? Една от характеристиките на фокуса е неговото качество. И под качество разбираме две неща: върху колко задачи се фокусираш в един момент и върху колко задачи се фокусираш в един ден. Не можеш да си фокусиран, ако се опитваш да работиш върху 5 неща едновременно или да постигнеш 20 …
Твоят идеален клиент: стесни нишата си!
Работиш ли с твоя идеален клиент? Много бизнес собственици се опитват да привлекат повече клиенти и да разрастнат бизнеса си като се опитват да работят с колкото може повече различни клиенти. Т.е. те подхождат широко в опита си да спечелят повече бизнес (определят нишата си широко). В крайната ситуация, която се случва често, много бизнеси казват, че „работят за всеки, …
Прави маркетинг с качествено и полезно съдържание
Работят ли твоите маркетингови материали за теб? Основната цел на маркетигновите материали на един бизнес е той да се отличи от конкуренцията и да привлече вниманието на потенциалните клиенти към него. Много собственици и ръководители на бизнес се фокусират върху това да изготвят добре изглеждащи маркетингови материали: флаери, брошури, уеб сайт и т.н. И да, безспорно, видът на материалите е …
Какъв да бъде форматът на твоя и-мейл бюлетин?
Как изглежда твоят и-мейл бюлетин и какво има в него? От формата и съдържанието на твоя бюлетин зависи и дали хората реално го отварят и четат. Много бизнеси включват теми в и-мейл бюлетина си, които не интересуват техния идеален клиент. И това води до нисък интерес: ако правиш това, повечето хора вероятно въобще не отварят тези и-мейли. Какво да включваш …
Как да се поставиш в състояние на тотална увереност?
Важно е всеки ден да бъдеш в състояние на тотална уверенoост. Това е състояние, в което няма какво да те спре да постигнеш целите си. И това е особено важно, когато поставяш целите си, когато определяш плана по тях и когато после действаш по този план. И не на последно място, от твоето състояние зависи какво асоциират клиентите ти с …
Кое е това действие, което може да доведе до експоненциален ръст в бизнеса ти?
За да имаме ръст в бизнеса, очевидно трябва да имаме фокус към маркетинга и по-специално към действията, които привличат нови клиенти. Сред всички тези действия, които привличат клиенти, обаче, има само 1-2, които не просто водят до ръст, а до експоненциален ръст на бизнеса ни. И те са различни за всеки бизнес. Във видеото по-долу (само 3 минути от плажа …
Признавай постиженията си!
Много пъти ние сме фокусирани върху големите цели в бизнеса (които още не са постигнати) и забравяме да отделяме време, в което да признаем това, което вече сме постигнали. Резултатът е, че много собственици на бизнес, дори и когато са успешни, отделят повече фокус върху нещата, които не вървят в момента, вместо върху нещата, които вървят. Виж това видео, което …
Твоят маркетингов календар
Имаш ли яснота какви маркетинг активности ще предприемеш през следващите няколко седмици? А през следващите няколко месеца? Когато планираш маркетинг активностите си за месеци наред, ти получаваш яснота и увереност за това, което ти предстои. И за да го направиш, е важно да имаш т.нар. маркетингов календар. Виж това видео за това как да създадеш твоя маркетингов календар и как …
Най-важното време в твоя бизнес
Кое е най-важното време в бизнеса ти? Доколкото оцеляването на всеки бизнес и ръстът му зависят от привличането на нови клиенти, всеки бизнес собственик трябва да има основен фокус към маркетинга и продажбите. В днешното видео обаче, аз говоря за нещо малко по-различно – какво време задължително трябва да планираш в графика си – за да си гарантираш, че това, …
Предприемай неперфектно действие
Имаш ли стремеж да си перфектен в нещата, които правиш? Макар да е важно детайлите да се изпипват, стремежът към перфекционизъм може да бъде убийствен за твоята продуктивност и твоите резултати. Защо? Защото често води до това да отлагаш дълго започването на нови неща, а в някои случаи – дори да не ги стартираш. В същото време, очевидно е, че …
Как да вървиш напред като бъдеш себе си?
В каква степен да се опитваш да се харесаш на всички? Много харесвам мисълта на Бил Козби, който казва: „Аз не знам ключа към успеха, но ключът към провала е да се опитваш да угодиш на всеки.“ И наистина, хората имат много претенции и е трудно да се харесаме на всички. Даже бих добавил, че за да се харесаме на …
Планирай целите си по начин, по който ще ги изпълниш
Как да планираш целите си така, че да ги постигнеш? Този въпрос идва веднага след като си си поставил цели. Между другото, темата ни сега не е за целите, но за тях най-важното е да бъдат поставени писмено и да имаш постоянен фокус към тях. За съжаление, повечето хора въобще не си поставят цели. Всъщност много малка част от хората …
Как да делегираш задачи на друг, без това да ти струва пари, a да ти носи резултати?
Делегирането е една от най-трудните задачи за собствениците на малък бизнес, а и изпълнителните мениджъри в по-големи компании. Много от тях срещат големи затруднения в това как да делегират по начин, който наистина да им освободи време и в същото време да се получат резултати от делегираните задачи. Много собственици на малък бизнес пък често са споделяли с мен, че …
Какво е важно да направиш, когато тестваш интереса към нов продукт или нов бизнес?
Как да бъдеш сигурен, че това, което планираш да предложиш на пазара – нов продукт или изцяло нов бизнес – наистина ще се търси? Истината е, че няма как да си 100% сигурен, каквото и проучване да направиш. Всичко в бизнеса и най-вече в маркетинга е тест – така че, докато не стартираш и не пуснеш новият продукт или услуга, …
Как да привличаме клиенти чрез система за генериране на препоръки
Генерираш ли достатъчно препоръки, за да привличаш нови клиенти? Обикновено препоръките са най-използваният ( и често – единствен!) канал за привличане на нови клиенти. Много бизнес собственици са споделяли с мен, че разчитат на препоръките от уста на уста. Когато говорим обаче за генериране на препоръки, това е крайно недостатъчно. Необходимо е не просто да разчиташ, че твои познати и …
Всеки ден бъди по-добра версия на себе си!
Какво е условието да постигаме високи резултати? Отговорът е почти ясен: да даваме всичко от себе си. Въпросът е обаче какво точно означава „всичко“. За повечето хора „всичко“ на практика означава да дават 90-95% от потенциала си всеки ден. За съжаление, когато даваме по толкова и това се натрупва ден след ден, резултатът накрая е много под 90-95% от това, което …
Справяне с негативни коментари на потенциални клиенти
Какво да правим, когато клиенти или потенциални клиенти отправят негативни коментари към нас, нашия продукт или нашите маркетингови кампании? Тук нямам предвид градивната обратна връзка, от която можем да научим много. Имам предвид хората, които са вечно недоволни – т.нар. хейтъри. Наскоро проведох кампания, в която подарих 500 бройки от моята книга „Бизнес растеж“…. и бях изненадан, че наред с …
Някога невъзможно – сега лесно!
Кои са тези неща, които преди време си си мечтал и си смятал за невъзможни, а днес – не само са станали реалност, но се случват лесно? Всички сме преминали точно през това някои неща да са ни били много трудни и дори невъзможни, но след време се оказва, че те не са били толкова голямо препятствие. Когато сме се …
Защо повечето хора не управляват добре личното си богатство?
Кои са причините мнозинството от хората да не управляват добре личния си инвестиционен портфейл? А кои са причините много хора дори да не се замислят над това и въобще да не управляват инвестициите си? Отговорите на тези въпроси сигурно са много и най-различни, но според мен основните причини за провал във финансите са следните три: липса на ясно дефинирани цели, …
Систематизирай бизнеса си така, че да работи за теб
Ако вече имаш успех в бизнеса,може би си един от онези предприемачи, които са удовлетворени от дохода си, но са претрупани с работа и нямат време за най-важните за тях неща: да прекарват време с близките хора, време за спорт, по-дълги ваканции. Причината е, че бизнесът работи, но работи добре, само ако постоянно си ангажиран с него. Това не е първоначалната идея …
Колко пъти може да се провалиш преди да успееш?
Всички сме чували как най-успешните хора са станали такива не от първия път. Известни са много истории за хора, на които всички се възхищаваме, които преди да успеят са имали серии от провали. Аз самият съм имал много провали. И в един момент установих, че е ключово не колко провали имам, а как гледам на тях. И как всъщност да направя така, …
Измервай всичко, което правиш в твоя бизнес
Един от бизнес консултантите, от които съм научил много за маркетинга и продажбите – Чет Холмс, казваше, че ако не можеш да измериш нещо , то ти не можеш и да го управляваш. По отношение на продажбите измерването на успеваемостта ти в отделните елементи е ключово, за да знаеш какво трябва да подобриш и по какъв начин можеш да го …
Какво ни трябва, за да успеем в бизнеса?
Отговорът на въпроса какво ни трябва за да успеем в бизнеса, който давам в тази статия, вероятно ще е изненадващ за теб. Да, разбира се, необходими са умения за маркетинг, продажби и създаване на нови продукти. Но над всичко това стоят три други много важни неща. За да успеем в бизнеса на първо място ни трябва енергия. Тази енергия ни …
Как да моделираме успеха на другите, за да получим бързи резултати?
Кой е най-бързият начин да постигнем резултати? Има много стратегии, които е важно да приложим, за да получим резултати, но тази, която води най-бързо към постигане на целите ни, е моделирането. Какво означава моделиране? Това е да намерим някого, който вече е постигнал резултата, който ние искаме, и да видим точно по какъв начин го е постигнал – и да …
Позитивно намерение и фокус
Докато бях на почивка в Кипър (може би една от най-зареждащите ми ваканции през последните няколко години), ми направи впечатление контрастът на намерението и фокуса на много българи, работещи по хотелите там. По-голямата част (за съжаление) имаха негативно намерение и фокус към това, което правят. Техният негативизъм стигаше до там, че дори не харесваха страната като цяло. Разбира се, право …
Самосаботираш ли успеха си?
Много пъти, когато искаме да постигнем нещо и не го постигаме, причината е, че се саботираме сами. Всеки път, когато имаш възможност да направиш нещо и си близо до успеха, но не го правиш, ти вероятно се самосаботираш…. Какво представлява самосаботирането? Това е ситуация, когато знаеш какво трябва да направиш, за да постигнеш успеха си, и точно когато трябва да …
Използваш ли видео за да привличаш клиенти?
Наскоро бях на семинар в САЩ, на който темата бе видео маркетингът: как да привличаме клиенти като използваме видео. Фактите показват, че много повече хора четат е-мейлите ти и много повече време се задържат на уеб сайта ти, ако има видео, което да гледат. Данните показват, че твоят уеб сайт е по-вероятно да бъде на първа страница на Google, ако …
Не е важно какво правиш, а как го правиш!
Случвало ли ти се е да правиш много неща и въпреки това да нямаш резултат? На мен – със сигурност много пъти… И колкото и да е очевидно, все пак да кажа – ключът се крие в това как правиш нещата. И това е дори по-важно. Аз чух това съвсем ясно от моя коуч и това ме накара да променя моето …
Създай си нови преживявания и след това всичко става възможно
Какво е възможно? Обикновено винаги казваме „всичко“, но в същото време не си вярваме много. Защо? – Защото дори и да сме оптимисти и да имаме позитивни очаквания към себе си, знаем, че има много неща, които ни е страх да направим – и даже не можем и да си помислим, че те са възможни за нас. За да променим …
Как да стартираш силно деня си
Какво е това, което успешните хора правят всеки ден, за да си гарантират, че се движат към целите си? Много важно е да започнем деня си силно – да се заредим с енергия и да програмираме мозъка си за успех. Виж какво аз правя всяка сутрин и което смятам, че е допринесло над 80% за моя успех през последните години. …
Бъди навсякъде с твоя маркетинг
По колко канала привличаш клиенти за бизнеса си? Повечето бизнес собственици (и на малки, и на големи фирми) обикновено използват един или два основни канала, за да си осигурят трафик на нови потенциални клиенти. Когато обаче използваш само един или два канала, резултатите ти няма как да са стабилни. Един подход, който в даден момент е ефективен, може след това …
Как да организираш твоя личен планиращ ден?
Изключително важно е периодично да работим върху нашите по-дългосрочни цели и визията ни за това, което искаме да правим. Това е трудно да се случи в рамките на типичния работен ден, тъй като често сме претрупани с оперативни задачи. Дори и това да не е така и да имаме фокус върху проактивни, стратегически важни за нас неща, рядко ни остава …
Три ключа за ефективна презентация
Ако вече четеш тази статия, най-вероятно няма защо да те убеждавам колко силен инструмент са публичните презентации: било то на живо или онлайн под формата на уебинари. Презентациите са инструмент, с който можеш да стигнеш едновременно до много потенциални клиенти, на които да представиш твоя продукт или услуга. Или, ако искаш да въздействаш на хората си – да достигнеш бързо до …
Преодолей това, което те спира вътре в теб, за да привличаш повече клиенти
Как привличаме клиенти? Като правим правилен маркетинг, постоянно се срещаме с потенциални клиенти и сме добри в продажбите. Да, така е. Без маркетинг и съвършени умения за продажби не е възможно бизнесът ни да расте. Какво ще стане обаче, ако дадем идеалния маркетингов план на десет предприемачи или мениджъри: след една година най-вероятно 9 от тях няма да са направили …
Три грешки, които да не допускаш, когато убеждаваш клиентите си да купят
Ако си бизнес собственик или търговец, то ежедневно се налага да продаваш. А продажбата се състои в това да повлияеш на другия. В този смисъл всички сме търговци – защото ежедневно се стремим да повлияем (надявам се за добро) на хората около нас – децата ни, приятелите ни, колегите ни, екипа ни и разбира се – клиентите ни. В процеса …
Оптимизирай средата си, за да имаш повече време
Вероятно и ти, като доста други, които искат да успеят, си претрупан със задачи и времето постоянно не ти стига. Може би често ти се случва, когато приключиш част от ангажиментите, в края на деня да имаш чувството, че не си свършил най-важните за твоя бизнес задачи. Запитай се: „От многото неща, които свърших вчера и днес, кои бяха наистина …
Как да печелим пари от нашия бизнес
8 генератора на пари за бизнеса Искаш ли повече клиенти и повече пари от твоя бизнес? Всеки път когато задавам този въпрос на моите събития, всички отговарят с „да“. И това е естествено: за да развиваме бизнеса си, ние искаме повече приходи и печалби. И въпросът „как да печелим пари?“ би следвало да стои пред всеки един …
Справяне със страховете ни, когато инвестираме
В това видео представям кои са страховете, които ни задържат да успеем на финансовите пазари, и давам четири стъпки за тяхното преодоляване. Очакваме вашите коментари.