Как да реагираш на негативни коментари

Как да реагираш на негативни коментари към теб онлайн

Александър НиколовБлог, Фокус и продуктивност

Притеснява ли те, когато някой напише негативен коментар под твой пост в социалните мрежи?

Какво си мислиш, когато видиш такъв коментар?… Вероятно «Какво ще кажат останалите, които го видят?», или директно се чувстваш и ти негативно и съжаляваш, че въобще си публикувал…

Имал съм клиенти, които дори са се стопирали да използват маркетинг в социалните мрежи от страх, че може да има негативни и откровено недоброжелателни коментари.

Как да подхождаш в такива случаи: когато някой се заяжда с теб или пише срещу теб и твоя продукт?

Първо, обърни внимание, че това се случва почти 100% само онлайн!
Същите тези хора не са толкова смели да коментират, ако трябва да говорят пред теб. Те са много смели, но само когато са скрити зад клавиатурата на компютъра или телефона си.

Как обаче да реагираш ти и трябва ли да предприемеш действия спрямо тези коментари?

Тъй като темата вълнува много собственици на малък бизнес, записах специално видео, което дава основните насоки как да подходиш:

 

 

Както винаги, нямам търпение да прочета какво мислиш по тази тема: скролирай надолу и остави коментар: как реагираш ти, когато някой напише нещо негативно срещу теб, твоя бизнес или твоя продукт.

КАКВО ТИ ЛИПСВА В ТВОЯ БИЗНЕС?

Специален тренинг за собственици на малък бизнес,
които търсят решения за устойчив ръст

Коментирай чрез твоя FB профил