Ходи там, където твоите потенциални клиенти са събрани накуп

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Ако изпитваш недостиг на клиенти, една от причините за това може да бъде, че се опитваш да достигнеш единично до всеки един потенциален клиент. Какво имам предвид? Много собственици на бизнес не само използват малко на брой канали за достигане до нови клиенти, но и достигат до всеки клиент с единични действия. С други думи, полагат големи усилия, с които …

Как да използваш Facebook, за да достигаш евтино до много нови потенциални клиенти?

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Използваш ли социалните мрежи за да достигаш до нови клиенти? Много бизнеси, които продават традиционни продукти, изобщо не използват този канал за достигане до нови клиенти….Ако си в тази ситуация, то ти изпускаш много. От друга страна: ако продаваш продукт или услуга, свързан с новите технологии, то най-вероятно се стремиш да привличаш клиенти от Фейсбук и останалите социални мрежи. Една …

Как да привличаш нови клиенти, когато презентираш пред група хора?

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Публичната презентация е един от най-ефективните начини да привличаш нови клиенти. Най-голямото предимство е, че можеш да представиш бизнеса си пред няколко човека – потенциални клиенти – едновременно. И в същото време живият контакт осигурява преживяване и въздействие почти каквото при срещата един на един. За да затваряш успешно, когато презентираш пред потенциални клиенти, най-важни са три неща, които споделям …

Време за благодарност

Отделяй време да си благодарен за това, което постигаш

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Какво е благодарността и има ли връзка с това да постигаш бизнес резултати? Първо, благодарността е емоция, при това най-силната позитивна емоция. И колкото повече я изпитваш, толкова повече няма да изпитваш нежеланите емоции. Особено важно е да отделяш време да бъдеш благодарен за нещата, които вече си постигнал в бизнеса си…. дори и тогава, когато нещата не вървят по …

Какво би направил, ако си на 20 години и имаш само 1000$?

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Когато по-рано този месец бях в САЩ, една сутрин пътувах с влак от Стамфорд до Ню Йорк. Понеже това пътуване отнема 40 минути, използвах времето да чета. И бях провокиран с въпрос от книгата: Какво ще направя, ако съм отново на 20 години и единственото, с което разполагам са само 1000$? Ясно е, че, когато си на 20, мислиш по …

Как можеш да привличаш клиенти с видео и статии?

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

В предишни публикации съм говорил за това колко силен инструмент за привличане на клиенти е полезното съдържание. Така че да помагаш на клиентите да имат ползи от теб и твоите продукти още преди реално да са ти платили. Когато правиш това, става по-лесно да привличаш нови клиенти. Един от начините да даваш полезно съдържание е чрез статии и видео. За …

На какво да учиш твоите потенциални клиенти?

Ликора Блог, Привличане на клиенти

Как можеш да достигнеш до много повече потенциални клиенти без да харчиш допълнителни средства? Как можеш да продадеш повече на съществуващите ти клиенти? Един от най-добрите начини за да постигнеш тези цели е като обучаваш твоите клиенти. Защото хората обичат да учат, но не обичат да им продават. И въпросът е, на какво можеш да учиш твоите клиенти и потенциални …

Привличай клиенти с нетуъркинг

Как да правиш нетуъркинг, за да привличаш клиенти?

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Нетуъркингът (networkging) е един от най-мощните канали за привличане на нови клиенти в бизнеса. При това е и един от най-бързите канали, с който можеш бързо да развиеш бизнеса си, особено в началото. Много бизнес собственици, които правят нетуръкинг, обаче, допускат грешката да се опитват да продават още на място (още при първата среща) и се стремят да постигнат бърз …

Прави само нещата, в които си отличен и много добър

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Как можеш по-бързо да развиеш бизнеса си: като усилиш силните страни или като преодолееш слабостите си? Разбира се, и двете неща са важни и ще ти помогнат. Но можеш да получиш много по-съществен резултат, ако се фокусираш върху своите силни страни – лично твоите и тези на бизнеса ти. А това означава да не правиш останалите неща, в които не …

Как да пишеш текстове, които продават

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Едно от най-важните умения в маркетинга е писането на търговски писма (т.нар. copywriting). Като търговските писма могат да имат най-различна форма: хартиени писма, брошури, и-мейли, статии, видеа и т.н. И най-важното, когато пишеш такива текстове, е да грабнеш вниманието на потенциалния клиент и да го мотивираш да предприеме действие (да коментира, да сподели, да се регистрира за нещо, или да …

Управлявай качеството на твоя фокус

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Какво е важно за твоя фокус, за да имаш висока продуктивност? Една от характеристиките на фокуса е неговото качество. И под качество разбираме две неща: върху колко задачи се фокусираш в един момент и върху колко задачи се фокусираш в един ден. Не можеш да си фокусиран, ако се опитваш да работиш върху 5 неща едновременно или да постигнеш 20 …

Твоят идеален клиент: стесни нишата си!

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Привличане на клиенти

Работиш ли с твоя идеален клиент? Много бизнес собственици се опитват да привлекат повече клиенти и да разрастнат бизнеса си като се опитват да работят с колкото може повече различни клиенти. Т.е. те подхождат широко в опита си да спечелят повече бизнес (определят нишата си широко). В крайната ситуация, която се случва често, много бизнеси казват, че „работят за всеки, …

Прави маркетинг с качествено и полезно съдържание

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Работят ли твоите маркетингови материали за теб? Основната цел на маркетигновите материали на един бизнес е той да се отличи от конкуренцията и да привлече вниманието на потенциалните клиенти към него. Много собственици и ръководители на бизнес се фокусират върху това да изготвят добре изглеждащи маркетингови материали: флаери, брошури, уеб сайт и т.н. И да, безспорно, видът на материалите е …

Какъв да бъде форматът на твоя и-мейл бюлетин?

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Как изглежда твоят и-мейл бюлетин и какво има в него? От формата и съдържанието на твоя бюлетин зависи и дали хората реално го отварят и четат. Много бизнеси включват теми в и-мейл бюлетина си, които не интересуват техния идеален клиент. И това води до нисък интерес: ако правиш това, повечето хора вероятно въобще не отварят тези и-мейли. Какво да включваш …

Как да се поставиш в състояние на тотална увереност?

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Важно е всеки ден да бъдеш в състояние на тотална уверенoост. Това е състояние, в което няма какво да те спре да постигнеш целите си. И това е особено важно, когато поставяш целите си, когато определяш плана по тях и когато после действаш по този план. И не на последно място, от твоето състояние зависи какво асоциират клиентите ти с …

Кое е това действие, което може да доведе до експоненциален ръст в бизнеса ти?

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Привличане на клиенти

За да имаме ръст в бизнеса, очевидно трябва да имаме фокус към маркетинга и по-специално към действията, които привличат нови клиенти. Сред всички тези действия, които привличат клиенти, обаче, има само 1-2, които не просто водят до ръст, а до експоненциален ръст на бизнеса ни. И те са различни за всеки бизнес. Във видеото по-долу (само 3 минути от плажа …

Как да наемаш ефективни хора за твоя екип

Александър Николов Бизнес развитие, Блог

Един от най-големите проблеми на всички бизнес собственици е свързан с намирането и задържането на правилните хора в екипа им. Ако ти работиш с най-готините и най-ефективните хора на света, това е чудесно и те поздравявам. Ако обаче си в ситуация, в която по-скоро хората ти не действат или ти не можеш да разчиташ на тях, вярвам, че тази статия …

Признавай постиженията си!

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Много пъти ние сме фокусирани върху големите цели в бизнеса (които още не са постигнати) и забравяме да отделяме време, в което да признаем това, което вече сме постигнали. Резултатът е, че много собственици на бизнес, дори и когато са успешни, отделят повече фокус върху нещата, които не вървят в момента, вместо върху нещата, които вървят. Виж това видео, което …

Твоят маркетингов календар

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Привличане на клиенти

Имаш ли яснота какви маркетинг активности ще предприемеш през следващите няколко седмици? А през следващите няколко месеца? Когато планираш маркетинг активностите си за месеци наред, ти получаваш яснота и увереност за това, което ти предстои. И за да го направиш, е важно да имаш т.нар. маркетингов календар. Виж това видео за това как да създадеш твоя маркетингов календар и как …

Най-важното време в твоя бизнес

Александър Николов Бизнес развитие, Блог

Кое е най-важното време в бизнеса ти? Доколкото оцеляването на всеки бизнес и ръстът му зависят от привличането на нови клиенти, всеки бизнес собственик трябва да има основен фокус към маркетинга и продажбите. В днешното видео обаче, аз говоря за нещо малко по-различно – какво време задължително трябва да планираш в графика си – за да си гарантираш, че това, …

Предприемай неперфектно действие

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Имаш ли стремеж да си перфектен в нещата, които правиш? Макар да е важно детайлите да се изпипват, стремежът към перфекционизъм може да бъде убийствен за твоята продуктивност и твоите резултати. Защо? Защото често води до това да отлагаш дълго започването на нови неща, а в някои случаи – дори да не ги стартираш. В същото време, очевидно е, че …

Как да вървиш напред като бъдеш себе си?

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

В каква степен да се опитваш да се харесаш на всички? Много харесвам мисълта на Бил Козби, който казва: „Аз не знам ключа към успеха, но ключът към провала е да се опитваш да угодиш на всеки.“ И наистина, хората имат много претенции и е трудно да се харесаме на всички. Даже бих добавил, че за да се харесаме на …

Планирай целите си по начин, по който ще ги изпълниш

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Как да планираш целите си така, че да ги постигнеш? Този въпрос идва веднага след като си си поставил цели. Между другото, темата ни сега не е за целите, но за тях най-важното е да бъдат поставени писмено и да имаш постоянен фокус към тях. За съжаление, повечето хора въобще не си поставят цели. Всъщност много малка част от хората …

Как да делегираш задачи на друг, без това да ти струва пари, a да ти носи резултати?

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Делегирането е една от най-трудните задачи за собствениците на малък бизнес, а и изпълнителните мениджъри в по-големи компании. Много от тях срещат големи затруднения в това как да делегират по начин, който наистина да им освободи време и в същото време да се получат резултати от делегираните задачи. Много собственици на малък бизнес пък често са споделяли с мен, че …

Какво е важно да направиш, когато тестваш интереса към нов продукт или нов бизнес?

Александър Николов Бизнес развитие, Блог

Как да бъдеш сигурен, че това, което планираш да предложиш на пазара – нов продукт или изцяло нов бизнес – наистина ще се търси? Истината е, че няма как да си 100% сигурен, каквото и проучване да направиш. Всичко в бизнеса и най-вече в маркетинга е тест – така че, докато не стартираш и не пуснеш новият продукт или услуга, …

Как да привличаме клиенти чрез система за генериране на препоръки

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Генерираш ли достатъчно препоръки, за да привличаш нови клиенти? Обикновено препоръките са най-използваният ( и често – единствен!) канал за привличане на нови клиенти. Много бизнес собственици са споделяли с мен, че разчитат на препоръките от уста на уста. Когато говорим обаче за генериране на препоръки, това е крайно недостатъчно. Необходимо е не просто да разчиташ, че твои познати и …

Всеки ден бъди по-добра версия на себе си!

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Какво е условието да постигаме високи резултати? Отговорът е почти ясен: да даваме всичко от себе си. Въпросът е обаче какво точно означава „всичко“. За повечето хора „всичко“ на практика означава да дават 90-95% от потенциала си всеки ден. За съжаление, когато даваме по толкова и това се натрупва ден след ден, резултатът накрая е много под 90-95% от това, което …

Справяне с негативни коментари на потенциални клиенти

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Какво да правим, когато клиенти или потенциални клиенти отправят негативни коментари към нас, нашия продукт или нашите маркетингови кампании? Тук нямам предвид градивната обратна връзка, от която можем да научим много. Имам предвид хората, които са вечно недоволни – т.нар. хейтъри. Наскоро проведох кампания, в която подарих 500 бройки от моята книга „Бизнес растеж“…. и бях изненадан, че наред с …

Някога невъзможно – сега лесно!

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Кои са тези неща, които преди време си си мечтал и си смятал за невъзможни, а днес – не само са станали реалност, но се случват лесно? Всички сме преминали точно през това някои неща да са ни били много трудни и дори невъзможни, но след време се оказва, че те не са били толкова голямо препятствие. Когато сме се …

Защо листът със задачи не работи?

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Като при всеки бизнес собственик и мениджър, вероятно и твоят график е препълнен със задачи. И търсиш начин да управляваш по-добре времето си. Решението, което повечето хора търсят, е да се стремят да въведат техники за управление на времето. Проблемът е, че повечето техники и подходи за управление на времето се фокусират върху това да се поддържа списък със задачи (“to …

Приоритизирай времето си!

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Вече съм писал за това колко често ни се случва да сме претрупани със задачи и в края на деня да нямаме усещането, че сме се придвижили напред, въпреки че сме отметнали голяма част от тях. И едно от простите решения е да оптимизираме средата си така, че да не бъдем прекъсвани, докато работим по дадени теми. Днес ще разгледам …

Защо повечето хора не управляват добре личното си богатство?

Александър Николов Блог

Кои са причините мнозинството от хората да не управляват добре личния си инвестиционен портфейл? А кои са причините много хора дори да не се замислят над това и въобще да не управляват инвестициите си? Отговорите на тези въпроси сигурно са много и най-различни, но според мен основните причини за провал във финансите са следните три: липса на ясно дефинирани цели, …

Систематизирай бизнеса си така, че да работи за теб

Александър Николов Бизнес развитие, Блог

Ако вече имаш успех в бизнеса,може би си един от онези предприемачи, които са удовлетворени от дохода си, но са претрупани с работа и нямат време за най-важните за тях неща: да прекарват време с близките хора, време за спорт, по-дълги ваканции. Причината е, че бизнесът работи, но работи добре, само ако постоянно си ангажиран с него. Това не е първоначалната …

Колко пъти може да се провалиш преди да успееш?

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Всички сме чували как най-успешните хора са станали такива не от първия път. Известни са много истории за хора, на които всички се възхищаваме, които преди да успеят са имали серии от провали. Аз самият съм имал много провали. И в един момент установих, че е ключово не колко провали имам, а как гледам на тях. И как всъщност да направя така, …

Измервай всичко, което правиш в твоя бизнес

Александър Николов Бизнес развитие, Блог

Един от бизнес-консултантите, от които съм научил много за маркетинга и продажбите – Чет Холмс, казваше, че ако не можеш да измериш нещо , то ти не можеш и да го управляваш. По отношение на продажбите измерването на успеваемостта ти в отделните елементи е ключово, за да знаеш какво трябва да подобриш и по какъв начин можеш да го подобриш. Това …

Как да пишеш и-мейлите си така, че хората да ги четат?

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

И-мейл маркетингът е един от най-силните инструменти в интернет маркетинга. Защо? Първо, едва ли имаш съмнение колко е важен онлайн маркетингът днес. Ако не правиш нещо в тази посока, със сигурност не използваш най-големия канал на информация. Защо обаче е важно да правим и-мейл маркетинг? Твоят и-мейл лист е може би най-ценният актив, с който разполагаш. Защото в социалните мрежи …

Какво ни трябва, за да успеем в бизнеса?

Александър Николов Бизнес развитие, Блог

Отговорът на въпроса какво ни трябва за да успеем в бизнеса, който давам в тази статия, вероятно ще е изненадващ за теб. Да, разбира се, необходими са умения за маркетинг, продажби и създаване на нови продукти. Но над всичко това стоят три други много важни неща. За да успеем в бизнеса на първо място ни трябва енергия. Тази енергия ни …

Как да моделираме успеха на другите, за да получим бързи резултати?

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Кой е най-бързият начин да постигнем резултати? Има много стратегии, които е важно да приложим, за да получим резултати, но тази, която води най-бързо към постигане на целите ни, е моделирането. Какво означава моделиране? Това е да намерим някого, който вече е постигнал резултата, който ние искаме, и да видим точно по какъв начин го е постигнал – и да …

ясно маркетингово послание

Формулирай ясно послание към своя клиент

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Какво е твоето послание към потенциалните ти клиенти? Основният проблем, който много предприемачи имат, е, че се опитват да се обърнат към всички, за да не изпуснат някого. Дали обаче когато говорим общо, хората са грабнати от мисълта да бъдат наши клиенти? Необходимостта да си конкретен идва от това, че по този начин говориш много директно за целите, мечтите и …

Отлагане

Три стъпки да преодолеем навика да отлагаме

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

От работата ми със стотици бизнес собственици съм се убедил, че едно от предизвикателствата, което стои пред почти всеки, е отлагането на важните задачи. Може би 95% от хората признават, че не могат да се справят с отлагането…. а някои клиенти са ми споделяли, че „са особено добри в това [да отлагат]”. Какви неща отлагаме обикновено? – Отлагаме решения, които …

Привличай клиенти с нетуъркинг

Как да привличаме клиенти чрез нетуъркинг?

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Нетуъркинг (networking) е създаването на контакти на събития, най-често организирани от някой друг (партита, конференции, семинари, а може би дори и събития наречени директно нетуъркинг събития). Основната идея е, че това са места, където твоите идеални клиенти (или идеални партньори) посещават и са събрани на куп. Това позволява да достигнеш до тях лесно и с малко средства – просто защото …

Научи се да делегираш, за да си по-ефективен

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

В началото на всеки бизнес, а и след като той навлезе във фазата на растеж, се стига до момент, когато човекът, който движи бизнеса, се претрупва с работа. Нещо повече, колкото по-успешен ставаш, толкова повече задачи ти се трупат. И толкова по-малко време остава за важните, стратегически неща. Стивън Кови ни учи, че има четири измерения на времето. Най-общо те …

Как бързо да спечелиш довериe, за да привличаш повече клиенти?

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Привличането на нов клиент в търговския процес започва с това да се свържем с него. Изграждането на доверие и приятелство с потенциалния клиент е може би най-важният фактор, който определя и крайния успех. От връзката, която е изградена между клиент и търговец, до голяма степен зависи крайното решение на клиента (което разбира се, не означава, че трябва да правиш погрешно …

Как да наточваш секирата?

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Като предприемач, бизнес собственик или мениджър (или всичко това едновременно) сигурно вече знаеш за един от принципите на високоефективните хора, дефинирани от Стивън Кови: да наточваш секирата. Какво означава това? Това означава да отделяш време да се зареждаш с енергия, за да бъдеш по-успешен във всичко, което правиш след това. Като в примера на Стивън Кови за човек, който сече …

Позитивно намерение и фокус

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Докато бях на почивка в Кипър (може би една от най-зареждащите ми ваканции през последните няколко години), ми направи впечатление контрастът на намерението и фокуса на много българи, работещи по хотелите там. По-голямата част (за съжаление) имаха негативно намерение и фокус към това, което правят. Техният негативизъм стигаше до там, че дори не харесваха страната като цяло. Разбира се, право …

Как да се справяш с възраженията на клиентите?

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Привличане на клиенти

Едно от най-големите притеснения на търговците са възраженията на клиентите. Какво ще отговориш, когато клиентът ти каже: „Цената е много висока“, „нямам парите“, „нямам време тогава“, „не мога да пътувам тогава“ или още по-лошото – „нямам интерес“? Повечето търговци се притесняват от тези възражения на клиентите. И първата причина за тяхното притеснение идва от това, че не са подготвени как …

Самосаботираш ли успеха си?

Самосаботираш ли успеха си?

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Много пъти, когато искаме да постигнем нещо и не го постигаме, причината е, че се саботираме сами. Всеки път, когато имаш възможност да направиш нещо и си близо до успеха, но не го правиш, ти вероятно се самосаботираш…. Какво представлява самосаботирането? Това е ситуация, когато знаеш какво трябва да направиш, за да постигнеш успеха си, и точно когато трябва да …

Използваш ли видео за да привличаш клиенти?

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Наскоро бях на семинар в САЩ, на който темата бе видео маркетингът: как да привличаме клиенти като използваме видео. Фактите показват, че много повече хора четат е-мейлите ти и много повече време се задържат на уеб сайта ти, ако има видео, което да гледат. Данните показват, че твоят уеб сайт е по-вероятно да бъде на първа страница на Google, ако …

Не е важно какво правиш, а как го правиш!

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Случвало ли ти се е да правиш много неща и въпреки това да нямаш резултат? На мен – със сигурност много пъти… И колкото и да е очевидно, все пак да кажа – ключът се крие в това как правиш нещата. И това е дори по-важно. Аз чух това съвсем ясно от моя коуч и това ме накара да променя моето …

Създай си нови преживявания и след това всичко става възможно

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Какво е възможно? Обикновено винаги казваме „всичко“, но в същото време не си вярваме много. Защо? – Защото дори и да сме оптимисти и да имаме позитивни очаквания към себе си, знаем, че има много неща, които ни е страх да направим – и даже не можем и да си помислим, че те са възможни за нас. За да променим …

Как да стартираш силно деня си

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Какво е това, което успешните хора правят всеки ден, за да си гарантират, че се движат към целите си? Много важно е да започнем деня си силно – да се заредим с енергия и да програмираме мозъка си за успех. Виж какво аз правя всяка сутрин и което смятам, че е допринесло над 80% за моя успех през последните години. …

Маркетинг по много канали

Бъди навсякъде с твоя маркетинг

Александър Николов Бизнес развитие, Блог

По колко канала привличаш клиенти за бизнеса си? Повечето бизнес собственици (и на малки, и на големи фирми) обикновено използват един или два основни канала, за да си осигурят трафик на нови потенциални клиенти. Когато обаче използваш само един или два канала, резултатите ти няма как да са стабилни. Един подход, който в даден момент е ефективен, може след това …

Как да организираш твоя личен планиращ ден?

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Изключително важно е периодично да работим върху нашите по-дългосрочни цели и визията ни за това, което искаме да правим. Това е трудно да се случи в рамките на типичния работен ден, тъй като често сме претрупани с оперативни задачи. Дори и това да не е така и да имаме фокус върху проактивни, стратегически важни за нас неща, рядко ни остава …

Три ключа за ефективна презентация

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Ако вече четеш тази статия, най-вероятно няма защо да те убеждавам колко силен инструмент са публичните презентации: било то на живо или онлайн под формата на уебинари. Презентациите са инструмент, с който можеш да стигнеш едновременно до много потенциални клиенти, на които да представиш твоя продукт или услуга. Или, ако искаш да въздействаш на хората си – да достигнеш бързо до …

Не продавай услугите и продуктите си, а решавай проблеми

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Привличане на клиенти

Днес искам да ти покажа как ефективно да позиционираш продукти и услуги… така че да привличаш повече клиенти и да продаваш повече. Преди това, нека кажа няколко думи за това как продават повечето търговци. Класическата формула, която те следват, е: опит за свързване с клиента, задаване на някои въпроси, за да разберат какво го движи, презентация на продукта (или услугата) …

Създай грабващо послание, за да привличаш клиенти

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

За да привличаш клиенти, е важно да имаш силно послание към тях. Такова, което грабва вниманието им и ги кара да предприемат следващата стъпка. Запитай се какво е твоето послание към потенциалните ти клиенти и дали то е достатъчно грабващо за тях. Основният проблем, който много бизнес собственици имат, е, че се опитват да се обърнат към всички, за да …

Бариерите в привличането на клиенти

Преодолей това, което те спира вътре в теб, за да привличаш повече клиенти

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Как привличаме клиенти? Като правим правилен маркетинг, постоянно се срещаме с потенциални клиенти и сме добри в продажбите. Да, така е. Без маркетинг и съвършени умения за продажби не е възможно бизнесът ни да расте. Какво ще стане обаче, ако дадем идеалния маркетингов план на десет предприемачи или мениджъри: след една година най-вероятно 9 от тях няма да са направили …

Три грешки, които да не допускаш, когато убеждаваш клиентите си да купят

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Ако си бизнес собственик или търговец, то ежедневно се налага да продаваш. А продажбата се състои в това да повлияеш на другия. В този смисъл всички сме търговци – защото ежедневно се стремим да повлияем (надявам се за добро) на хората около нас – децата ни, приятелите ни, колегите ни, екипа ни и разбира се – клиентите ни. В процеса …

Оптимизирай средата си, за да имаш повече време

Оптимизирай средата си, за да имаш повече време

Александър Николов Блог, Фокус и продуктивност

Вероятно и ти, като доста други, които искат да успеят, си претрупан със задачи и времето постоянно не ти стига. Може би често ти се случва, когато приключиш част от ангажиментите, в края на деня да имаш чувството, че не си свършил най-важните за твоя бизнес задачи. Запитай се: „От многото неща, които свърших вчера и днес, кои бяха наистина …