Всеки бизнес собственик иска повече клиенти, повече приходи и повече печалби….
И ако си като мен, сигурно не харесваш:
- Маркетинга, който постоянно обещава големи неща, които после не се случват;
- Притискането и досаждането на клиента;
- Неавтентичните маркетингови текстове, които подвеждат клиента…
Кое кара много бизнес собственици да прилагат такива притискащи или манипулативни подходи в своя маркетинг?
Основната причина е, че става все по-трудно да се достига до нови клиенти.
В борбата си да грабнат вниманието на клиента и да направят повече продажби, много бизнес собственици прибягват до подходи, които са неавтентични и манипулативни.
И да, понякога за кратък период от време те са успешни. Ако един бизнес обяви някаква голям промоция и напише, че тя изтича «утре», това може би ще мотивира много хора да купят днес…. И така краткосрочните продажби са големи.
Ако обаче този бизнес е неавтентичен и тази промоция продължава и винаги завършва «утре», все повече и повече хора ще бъдат отблъснати.
Като краен резултат, манипулативните техники носят краткосрочни продажби, но имат силно негативен дългосрочен ефект…
Истината е обаче, че и тези неавтентични подходи все повече спират да работят…. защото хората свикват да ги разпознават и се стремят да бягат от тези, които ги прилагат.
Във видеото по-долу разкривам какво е важно да правиш, за да привличаш клиенти по автентичен натиск – без манипулиране и притискане на клиента.
Както винаги, нямам търпение да прочета какво мислиш по тази тема: скролирай надолу и остави коментар.