Бъди автентичен

Бъди автентичен, когато правиш маркетинг и продаваш

Александър НиколовБлог, Привличане на клиенти

Всеки бизнес собственик иска повече клиенти, повече приходи и повече печалби….

И ако си като мен, сигурно не харесваш:

  • Маркетинга, който постоянно обещава големи неща, които после не се случват;
  • Притискането и досаждането на клиента;
  • Неавтентичните маркетингови текстове, които подвеждат клиента…

Кое кара много бизнес собственици да прилагат такива притискащи или манипулативни подходи в своя маркетинг?

Основната причина е, че става все по-трудно да се достига до нови клиенти.

В борбата си да грабнат вниманието на клиента и да направят повече продажби, много бизнес собственици прибягват до подходи, които са неавтентични и манипулативни.

И да, понякога за кратък период от време те са успешни. Ако един бизнес обяви някаква голям промоция и напише, че тя изтича «утре», това може би ще мотивира много хора да купят днес…. И така краткосрочните продажби са големи.

Ако обаче този бизнес е неавтентичен и тази промоция продължава и винаги завършва «утре», все повече и повече хора ще бъдат отблъснати.

Като краен резултат, манипулативните техники носят краткосрочни продажби, но имат силно негативен дългосрочен ефект…

Истината е обаче, че и тези неавтентични подходи все повече спират да работят…. защото хората свикват да ги разпознават и се стремят да бягат от тези, които ги прилагат.

Във видеото по-долу разкривам какво е важно да правиш, за да привличаш клиенти по автентичен натиск – без манипулиране и притискане на клиента.

 

 

Както винаги, нямам търпение да прочета какво мислиш по тази тема: скролирай надолу и остави коментар.

КАКВО ТИ ЛИПСВА В ТВОЯ БИЗНЕС?

Специален тренинг за собственици на малък бизнес,
които търсят решения за устойчив ръст

Коментирай чрез твоя FB профил