Ако не затваряш достатъчно често търговските срещи, които провеждаш, една от основните причини вероятно е свързана с това, че не следваш работещ подход, с който да откриеш от какво точно се нуждае клиентът. Много търговци пък се опитват да продадат без въобще да са разбрали нуждите на другия. Те понякога задават въпроси (защото на това ни учат във всички търговски обучения), но с тези въпроси не постигат много.
Последиците от това са, че не знаеш точно какво да предложиш на клиента и не можеш да му продадеш по „неговия начин“. Освен това, в един търговски разговор, колкото е важно ти да откриеш какво движи клиента, толкова е важно и самият той да открие това и да поиска да предприеме действие.
Може би най-голямата грешка обаче, която собствениците на бизнес и търговците допускат, е, че задават въпроси и бързат сами да дадат отговор на тях. Резултатът от това: нито разбираш какво движи клиента, нито клиентът се мотивира да предприеме действие.
Твоята задача е, след като изгледаш видеото от тази седмица, да напишеш 4-5 въпроса, с които ще откриеш нуждите на твоите клиенти. И след това да ги направиш част от всеки търговски разговор, който провеждаш.
Какво мислиш за тази техника за откриване на това какво движи клиента? Скролирай надолу и остави твоя коментар.
Желаеш ли да изградим заедно стратегия за ръст на твоя бизнес за следващите 12 месеца? Последвай този линк и кандидатствай за 30 минутна безплатна стратегическа коучинг сесия с мен.