Дават ли резултати твоите рекламни послания?
Ако не достигаш до достатъчно на брой нови потенциални клиенти и приходите в бизнеса ти са неравномерни, то една от причините сигурно е свързана с това, че рекламните ти послания не са ефективни. А сигурен съм, че дори и да имаш добри резултати от твоите реклами, със сигурност имаш желание да ги подобриш още.
Успехът на едно рекламно послание зависи най-вече от два фактора: колко грабващо е самото послание и колко добре е таргетирано. Последното е свързано с това дали посланието ти достига точно до хората, които искаш да го видят или чуят – твоите идеални клиенти.
В това 5 минутно видео ще видиш какво е важно да съобразяваш, когато избираш аудиторията, към която насочваш рекламите си.
Желаеш ли да изградим заедно стратегия за ръст на твоя бизнес за следващите 12 месеца? Последвай този линк и кандидатствай за 30-минутна безплатна стратегическа коучинг сесия с мен.