Как представяш твоя продукт – като продукт или като решение на проблема на клиента?
Една от най-големите грешки, когато продаваш, е да презентираш всички детайли на твоя продукт или услуга. Много собственици на бизнес и търговци правят точно това, като се надяват потенциалният клиент „да се закачи“ за нещо, което да го мотивира да купи. Ако използваш и ти този подход, вероятно често пъти не успяваш да убедиш потенциалните клиенти да купят. Или много често те се колебаят какво решение трябва да вземат….
Резултатът? Недостатъчно сделки и оттам недостатъчно приходи в бизнеса.
Решението е да въведеш продукта си като решение на проблема, който потенциалният клиент има. За да постигнеш това, са важни три основни фактора:
- Да тръгнеш от нуждите на клиента – само така можеш да презентираш продукта или услугата си като решение за него.
- Да имаш лична съгласуваност – ти самият силно да вярваш, че това решение е най-доброто за този клиент.
- Да дадеш достатъчно ползи на клиента защо да купи. Грешка, която много собственици на бизнес и търговци допускат, е че продават характеристиките на продукта, докато клиентите купуват ползи.
Твоята задача след като изгледаш видеото от тази седмица е да напишеш поне 5 ползи на твоя продукт или услуга.
Какво мислиш за този подход за представяне на продукта? Скролирай надолу и остави твоя коментар.
Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?
Share the post "Как да представяш грабващо твоите продукти или услуги"