Представяш ли бизнеса си по начин, който предизвиква интерес към теб, твоя продукт или твоята услуга?
Първите думи, с които представяме това, което предлагаме, са ключови, за да предизвикаме интереса на потенциалните ни клиенти. В днешното време на свърхинформация реално разполагаме с от 3 до 10 секунди, в които трябва да грабнем вниманието и да мотивираме хората да поискат да научат повече. И това се отнася както за срещи на живо, така и по телефона, така и за контакти чрез социалните мрежи и нашия уебсайт.
И това води до въпроса: как да представяме бизнеса си?
Повечето собственици на бизнес импровизират и всеки път казват нещо различно, но то общо взето е ориентирано към това да разкажат какво правят и как точно го правят.
Не забравяй обаче, че хората на този начален етап (когато още не са решили да ни станат клиенти), не се интересуват нито от нас, нито от процеса, по който доставяме нашия продукт или услуга.
Видеото по-долу показва какво е важно да казваме, когато представяме бизнеса си, за да привлечем клиенти към нас. В това видео разказвам историята на един собственик на бизнес, който се удиви от това колко бързо получи по-силни резултати в бизнеса си, след като подобри само своето послание. За тази жена-предприемач грабващото послание наистина подейства като магия, която й донесе нови клиенти.
Задачата ти сега е да промениш начина, по който ти представяш твоя бизнес. Не допускай грешките, които над 90% от собствениците на малък бизнес допускат. Вместо това изгради послание, което привлича клиентите като магнит към теб и твоя продукт.
Ако видеото ти е интересно, харесай го и до сподели на твоята стена във Фейсбук. И, разбира се, не забравяй да ми кажеш какво мислиш по тази тема като скролираш надолу и оставиш коментар.
Желаеш ли да изградим заедно стратегия за ръст на твоя бизнес за следващите 12 месеца? Последвай този линк и кандидатствай за 30 минутна безплатна стратегическа коучинг сесия с мен.