Публичната презентация е един от най-ефективните начини да привличаш нови клиенти. Най-голямото предимство е, че можеш да представиш бизнеса си пред няколко човека – потенциални клиенти – едновременно. И в същото време живият контакт осигурява преживяване и въздействие почти каквото при срещата един на един.
За да затваряш успешно, когато презентираш пред потенциални клиенти, най-важни са три неща, които споделям във видеото по-долу:
- какво да направиш, за да се поставиш в силно състояние (за да въздействаш силно и уверено върху аудиторията);
- как да задържаш вниманието и да влияеш с невербалното си поведение
и
- каква да бъде структурата на презентацията ти.
Структурата на презентацията е може би най-важният елемент, а частта от нея, в която най-много бизнес собственици изпитват трудност, е самият финал: как да завършат с призив за действие. Без призив за действие е малко вероятно хората да предприемат такова. В същото време, много хора изпитват неудобство да призоват към действие в края на представянето си. От видеото ще разбереш как ефективно можеш да направиш призив за действие.
Това е само една от стратегиите, на които аз уча клиентите в моите коучинг програми. Тези програми им помагат да печелят повече пари, да привличат повече клиенти и да работят по-малко. Научи повече за тези програми на този линк.
Share the post "Как да привличаш нови клиенти, когато презентираш пред група хора?"