Време за благодарност

Отделяй време да си благодарен за това, което постигаш

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

ThankfulКакво е благодарността и има ли връзка с това да постигаш бизнес резултати?
Първо, благодарността е емоция, при това най-силната позитивна емоция. И колкото повече я изпитваш, толкова повече няма да изпитваш нежеланите емоции.

Особено важно е да отделяш време да бъдеш благодарен за нещата, които вече си постигнал в бизнеса си…. дори и тогава, когато нещата не вървят по най-добрия начин.

Видеото по-долу (което записах на Бруклинския мост в Ню Йорк) показва една много проста стратегия, която можеш да правиш всеки ден, която да те фокусира върху нещата, които вече си постигнал и да бъдеш благодарен….. за да се поставяш в състояние, в което привличаш клиенти и бизнесът ти расте.

Тази стратегия е толкова проста, че повечето хора, които са я чували, не й обръщат внимание. Не позволявай да бъдеш един от тези хора: това, че стратегията е проста, не значи, че не работи. Напротив, твърде често най-простите неща, които можем да правим, са и най-ефективни.

Това е само една от стратегиите, на които аз уча клиентите в моите коучинг програми. Тези програми им помагат да печелят повече пари, да привличат повече клиенти и да работят по-малко. Научи повече за тези програми на този линк.

Коментирай чрез твоя FB профил