Днес искам да ти разкажа за една бизнес практика, която рязко повиши процента на сключени сделки след постъпващи запитваниня по интернет.
Фирмата, за която ти разказвам, е маркетингова агенция, която предлага основно печатане на различни рекламни материали. Бизнесът на тази фирма бе вече успешен, но при една от нашите срещи, собствениците на фирмата ми казаха, че благодарение на активната реклама в Google, получават много запитвания за оферта, но след това много малък процент от тях реално се превръщат в сделки.
Това, което те правеха, когато постъпи запитване, бе бързо да изготвят оферта и да я изпратят на потенциалния клиент. Този подход обаче превръщаше в сделки под 10% от всички запитвания.
Стратегията, която им предложих, бе свързана с това да бъдат по-активни и да включат телефона в комуникацията с клиента. Виж видеото, за да отркиеш точно какво посъветвах тези бизнес собственици и какво направиха те.
Резултатите бяха изключителни, след като броят на превърнати запитвания в реални сделки скочи няколко пъти.
Скролирай надолу и ми кажи можеш ли да оптимизираш нещо в твоя продажбен процес или маркетингова стратегия, чрез което да привлечеш повече клиенти.
Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?
Share the post "Успешна история: как да повишиш процента на сделки от постъпващи запитвания по интернет"