Ние регулярно имаме нужда от нови идеи, с които да развиваме бизнеса си. Защото, както казва Питър Дракър, „бизнесът е само две неща: иновации и маркетиинг“. И извън привличането на клиенти (маркетинг), ние постоянно трябва да се стремим да създаваме нови неща: нови бизнес модели, нови продукти, да добавяме нови канали за дистрибуция и т.н.
Проблемът е, че генерирането на нови идеи обикновено не става по поръчка. Много трудно е да кажеш „сега ще седна за 2 часа и ще мисля варианти за нови продукти“ …. може и да се получи, но може и да се окаже, че това не е точно най-креативният ти момент, в който да измислиш нещо наистина ново и работещо.
Как да генерираш нови идеи? – във видеото по-долу ще откриеш 2 подхода, които да те улеснят в това да правиш иновации в твоя бизнес.
Кажи ми как подхождаш ти когато генерираш нови идеи: скролирай надолу и остави коментар.