Успешна история: използване на обучителен подход за достигане до повече клиенти

Александър НиколовБлог

Задаваш ли си въпросите:

Как да мога да достигна до няколко пъти повече потенциални клиенти без да харча допълнителни средства?

Как мога да променя критериите им за покупка така, че аз да бъда техният първи избор?

Ако не си задаваш тези въпроси, ти със сигурност изпускаш големи възможности за ръст на твоя бизнес. Дори и бизнесът ти да върви добре, представи си какво би постигнал, ако намериш отговорите и решенията на тези въпроси. А ако страдаш от липса на достатъчно клиенти, тези въпроси трябва да стоят постоянно пред очите ти.

Днес искам да ти разкажа за клиент от моите бизнес обучения, който много успешно приложи обучителен подход в маркетинга си като решение на горните два въпроса.

Много често, промяната само в 1-2 ключови стъпки, може да доведе до експоненциален ръст в бизнеса. Скролирай надолу и ми кажи кои за теб са ключовите неща, които ако промениш сега, можеш да получиш бърз резултат в бизнеса си за рекордно кратко време.

КАКВО ТИ ЛИПСВА В ТВОЯ БИЗНЕС?

Специален тренинг за собственици на малък бизнес,
които търсят решения за устойчив ръст

Коментирай чрез твоя FB профил