Работят ли твоите маркетингови материали за теб?
Основната цел на маркетигновите материали на един бизнес е той да се отличи от конкуренцията и да привлече вниманието на потенциалните клиенти към него.
Много собственици и ръководители на бизнес се фокусират върху това да изготвят добре изглеждащи маркетингови материали: флаери, брошури, уеб сайт и т.н. И да, безспорно, видът на материалите е важен. Но още по-важно е съдържанието в тях.
И това, с което можеш да се отличиш от конкурентите си, е като предлагаш интересно и и полезно съдържание в твоите маркетингови материали.
Виж повече за това какво е важно по тази тема в това 3-минутно видео от Флорида. След това прегледай твоите материали и виж как можеш да ги подобриш.
В моите коучинг програми клиентите ми научават стратегии да печелят повече пари, да привличат повече клиенти и да работят по-малко. Научи повече за тези програми тук.