Ако изпитваш недостиг на клиенти, една от причините за това може да бъде, че се опитваш да достигнеш единично до всеки един потенциален клиент.
Какво имам предвид?
Много собственици на бизнес не само използват малко на брой канали за достигане до нови клиенти, но и достигат до всеки клиент с единични действия. С други думи, полагат големи усилия, с които достигат само до един потенциален клиент – фирма или краен потребител.
А какво би било, ако със същите усилия, едновременно достигнеш до много потенциални клиенти?
Във видеото по-долу показвам как можеш да направиш така, че да намираш клиентите си там, където вече са събрани накуп от някой друг. И как това може да направи маркетинга ти по-евтин или дори безплатен.
Това е само една от стратегиите, на които аз уча клиентите в моите коучинг програми. Тези програми им помагат да печелят повече пари, да привличат повече клиенти и да работят по-малко. Научи повече за тези програми на този линк.
Share the post "Ходи там, където твоите потенциални клиенти са събрани накуп"