Как да направим оферта, която нашите клиенти да приемат?
И не само да приемат, но да вземат решение веднага?
Офертата е финалът на всяка сделка. И независимо дали продаваш в среща един на един или правиш презентация пред група потенциални клиенти, твоята оферта е финалът на твоята презентация.
Много бизнес собственици изпитват недостиг на клиенти именно заради факта, че нямат достатъчно грабваща оферта към своите клиенти. Това често води до ситуации, в които срещите преминават добре, изглежда, че клиентите имат интерес, но накрая казват „трябва да си помисля“ и после нищо не се случва.
Ако искаш да избегнеш отговор като „трябва да си помисля“, то наистина трябва да имаш неустоима оферта – такава, която да мотивира клиента бързо да вземе решение – по-възможност още на момента, в който презентираш.
За да постигнеш това, офертата ти
трябва да има няколко ключови елемента.
Виж това видео, което записах „зад кулисите“ на моето събитие „Бизнес решение: Планиращ ден с Александър Николов“ – за това кои са тези елементи и как и ти можеш да направиш твоите оферти неустоими.
Финално искам да те предупредя за нещо.
Ако прилагаш елементите за лимитирани количества или изтичане на срок за определена оферта, за които говоря във видеото, внимавай да бъдеш коректен. Много бизнеси използват тези елементи, но обещаното „намаление само сега“ всъщност продължа вечно. Така те имат краткосрочни продажби, но рушат дългосрочното доверие към себе си. Не прави това, моля те.