Как да пишеш текстове, които привличат клиенти

Силата на ефективния копи райтинг – или – как да пишеш текстове, които привличат клиенти

Александър Николов Блог, Привличане на клиенти

Как да пишеш текстове, които привличат клиенти

Силата на ефективния копи райтинг – или – как да пишеш текстове, които привличат клиенти

Копи райтинг (copy writing) – това е израз, който няма директен превод на български. Означава «писане на грабващи текстове».

Всеки път когато имаш някаква комуникация с твоите клиенти, ти извършваш копи райтинг. Независимо дали това е текст на статия, power point презентация, продажбено писмо (електронно или хартиено), или видео, за теб е важно да имаш силно въздействие върху потенциалните ти клиенти. От това дали посланието ти има силно въздействие или не зависи и дали въобще ще бъде прочетено (или видяно, или чуто) и дали потенциалният клиент ще предприеме действие.

И, за да имаш силно въздействие, трябва да имаш въздействащи текстове.

Случвало ли ти се е да изпратиш имейл или да публикуваш реклама във Фейсбук, които обаче нямат ефекта, който очакваш?
Една от основните причини това да се случва е именно в силата на посланията, които използваш.

Виж в това мое видео какво е важно да правиш, за да имаш силно въздействащи послания към твоята аудитория.

 

 

Както винаги, нямам търпение да прочета какво мислиш по тази тема: скролирай надолу и остави коментар с твоя FB профил.

Желаеш ли да изградим заедно стратегия за ръст на твоя бизнес за следващите 12 месеца? Щракни на бутона и кандидатствай за 30 минутна безплатна опознавателна среща с мен.

Коментирай чрез твоя FB профил