Има два типа уеб сайт.
Единият дава информация за фирмата и информация за всичко, което тя предлага. Този уеб сайт е като визитна картичка и той е много полезен за вече съществуващи клиенти на фирмата.
Другият тип уеб сайт е такъв, който привлича клиенти. Този сайт може и да не е с много специален дизайн или впечатляващи анимации (които струват няколко хиляди лева), но често върши по-добра работа за собствениците на малък бизнес. Защо? – защото е насочен към това да привлече нови контакти и нови клиенти.
От кой тип е твоят уеб сайт?
Виж това кратко видео, от което ще научиш какви елементи трябва да има твоят сайт, за да бъде маркетингов инструмент, който ти носи нови клиенти.
И както винаги не забравяй да ми кажеш какво мислиш за тази стратегия. Скролирай надолу и остави твоя коментар.
Желаеш ли да изградим заедно стратегия за ръст на твоя бизнес за следващите 12 месеца? Последвай този линк и кандидатствай за 30 минутна безплатна стратегическа коучинг сесия с мен.