Как да вземеш бизнес от конкурентите си в кризата?

Как да вземеш бизнес от конкурентите си в кризата?

Александър Николов Бизнес развитие, Блог, Привличане на клиенти

Как да вземеш бизнес от твоите конкуренти?

Отговорът на този въпрос не е свързан с тактики, с които да отидеш при клиентите на твоите конкуренти и да се опиташ да ги привлечеш при теб като им предложиш по-добри условия.

Всъщност много бизнеси сега правят точно това – намаляват цените, по които работят, пускат промоции или директно се свързват с клиенти на техни конкуренти. Тези тактики със сигурност не носят дългосрочен ефект, но в повечето случаи не ни помогат дори краткосрочно. Ти можеш да намаляваш цените, по които работиш, за да си по-атрактивен за клиентите, но това води до все по-малки печалби и до ситуации, в които дори работиш на загуба. Това е омагьосан кръг, в който много бизнеси търсят решението, но то не е тук.

Виж днешното видео за

работещия начин да привлечеш повече бизнес,

който ще ти донесе ръст дори и при свиващ се пазар и спадаща покупателна способност на хората. 

 

Работещият начин да привлечеш повече бизнес от твоите конкуренти е като правиш неща, които те не правят. В икономическа криза много бизнеси ще излязат от играта, а това означава, че тези, които остават на пазара, по естествен начин ще имат по-голям пазарен дял. Така ти можеш да реализираш по-големи обороти и да печелиш повече дори и при свиващ се пазар.

И за да го постигнеш, са ти необходими две неща:

правилна нагласа, която привлича бизнес,
и послания, с които да си различен
.

Както винаги, кажи ми какво мислиш по тази тема като коментираш по-долу.

 

Много мои клиенти имат ръст на бизнеса си през последните месеци, а други преминават спокойно през кризата, защото са направили стратегиите, за които говоря във видеото.  За да изградиш нагласа, която привлича бизнес и за да имаш маркетинг, с който си различен, най-лесният начин е като се включиш в моето 3-дневно събитие Бизнес Ритрийт в края на септември. Можеш да се регистрираш за участие на този линк.

 

Коментирай чрез твоя FB профил

Коментар