Има ли логика в това, че като рекламираме повече, ще достигаме до повече хора и ще имаме повече клиенти?
Разбира се, че има логика и това е нещо, към което се стреми всеки собственик на бизнес. И единствената спирачка е бюджетът, с който разполагаме – винаги ни се иска да е по-голям… и колкото и да е голям, пак ще искаме да бъде по-голям.
Дали обаче повечето реклама води до повече клиенти?
В много случаи да – когато става дума за големи бизнеси, с утвърдени продукти на пазара. В този случай по-големият бюджет води до достигане до повече хора или до повече повторения на посланието и обикновено това дава резултати.
Така ли стоят нещата обаче когато става дума за малък бизнес?
Първо, ако това бе основният фактор за успех, всеки малък бизнес вече нямаше да е такъв, защото щеше да е успешен и щеше да е станал голям.
Наскоро с мен се свързаха собственици на бизнес, които споделиха, че са стартирали наскоро и са направили масирана рекламна кампания с хиляди левове…. но нямат резултати.
Защо рекламирането с повече пари обикновено не дава резултати за малките бизнеси и вместо да носи повече клиенти, просто струва повече?
И какво е важно да направим вместо това?
Отговорите на тези въпроси са във видеото по-долу.
Когато става дума за привличане на клиенти, позиционирането на пазара е винаги първата стъпка и тя не започва от бюджета за реклама. Позиционирането на пазара е първата стъпка от стълба Привличане на клиенти в създадената от мен BG 3x система за бизнес растеж.
КАКВО ТИ ЛИПСВА В ТВОЯ БИЗНЕС?
Специален тренинг за собственици на малък бизнес,
които търсят решения за устойчив ръст
Share the post "Харченето на много пари за реклама не ти носи повече клиенти!"