Може би над 80% от собствениците на бизнес организират маркетинга си около ценови промоции на своите продукти и услуги.
И вероятно и ти си от хората, които са правили кампании със специални отстъпки от цената.
И да, логически изглежда, че това е начинът да привлечеш както нови клиенти, така и да активираш покупки от вече съществуващите си клиенти.
Проблемът е, че този подход на практика не работи.
Не знам как е точно за твоята ситуация, но най-вероятно и при теб той не е донесъл дългосрочен резултат.
Защо тази стратегия, която се използва от толкова много бизнес собственици, не работи? Отговорът е в във видеото по-долу.
От видеото ще разбереш и изключенията, в които този подход може да ни донесе резултат.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.