Когато човек стартира бизнеса си, първоначално разчита на рекламата „от уста на уста“.
И обикновено разчита на хора, които вече познава и на препоръки. Това е валидно за всеки бизнес, но е особено видно в бизнеси като мрежов маркетинг или брокери на недвижими имоти.
Рано или късно обаче топлите ни контакти свършват. И ако искаме бизнесът ни да продължава да расте, трябва да предприемем действия, с които да достигнем до нова аудитория, която не познаваме и която не познава нас и нашия бизнес.
И тук идват трудностите: как да направим нови контакти; как да се свържем с хора, които не познаваме и които дори не искат първоначално да говорят с нас…
Тези трудности стопират и отказват много собственици на бизнес, просто защото не знаят как да подходят. И това на практика спира ръста на техния бизнес.
Има много начини да достигнем до нова аудитория, като тези начини попадат в два основни подхода. И двата подхода изискват усилия, но единият е много по-лесен от другия. Това е и темата на днешното видео:
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.