lipsa-na-poseshtaemost-na-obekta-ni-header

Липса на посещаемост на обекта ни. Какво да правим?

Александър НиколовБизнес развитие, Привличане на клиенти

Това е въпрос, който получавам често.

И „обекта“ може да бъде всичко: и магазин, и офис, и студио, и салон, и уеб сайт – в зависимост какво продаваш.

Вероятно повечето собственици на бизнес, които го задават, страдат от липса на достатъчно клиенти.
Но въпросът всъщност показва по-конкретен проблем: липса на интерес към това, което предлагаме. Т.е. много малко хора влизат в магазина ни, салона ни, или посещават уеб сайта ни (ако продаваме онлайн).
И няма нужда да ти казвам до какви затруднения води липсата на интерес към нашия продукт и услуга: затруднения да плащаме сметките, непредвидими приходи, притеснение, че не можем да развием бизнеса си…. Знаеш за какво говоря….

И тук идва естественият въпрос: „Какво да правим?“

Отговорът на този въпрос обаче не е възможен, без да разбереш какво е довело до ниския интерес към твоя обект на първо място….

 

Какво мислиш по това, което споделих във видеото? Скролирай надолу и остави своя коментар. 

КАКВО ТИ ЛИПСВА В ТВОЯ БИЗНЕС?

Специален тренинг за собственици на малък бизнес,
които търсят решения за устойчив ръст

Коментирай чрез твоя FB профил