kakvo-da-pravim-kogato-ni-kajat-mnogo-e-skypo-header

Какво да правим когато ни кажат „Много е скъпо?“

Александър НиколовБизнес развитие, Привличане на клиенти

Ако имаш бизнес и провеждаш срещи с потенциални клиенти, то не е нужно да ти казвам, че вероятно това е най-честото възражение, което чуваш.

И може би ще се съгласиш, че това е възражението, за което сме най-подготвени и в същото време, най-много ни изправя на нокти… И много често ни вкарва в отбранителна позиция – да обясняваме защо не е скъпо.

Какви са последиците от това възражение?

Вероятно се опитваш да ги убедиш, че цената е справедлива, и се опитваш да затвориш сделката…
Или директно преминаваш към това да дадеш отстъпка, за да не загубиш клиента…
Резултатът и в единия, и в другия случай често не е този, който искаме да получим.

Как да подходим, когато чуем това възражение, и кой е първият израз, който да използваме в тази ситуация? Oтговорите ще намериш във видеото по-долу:

Какво мислиш по това, което споделих във видеото? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил