Имаш ли случаи, когато клиенти, които са запазили час, го отлагат?
Или час за посещение в салон за красота, или час за консултация, или коучинг сесия…
Ако записваш часове за посещения или сесии с клиенти, вероятно знаеш, че тази ситуация създава неудобства. От една страна, това обърква графика ти и оставаш с празни часове (а в същото време може да се е наложило да откажеш посещение на други хора). От друга страна, когато клиент отлага посещението си, обикновено той/тя не заплаща и това води до спад (и то непредвиден в приходите) ти. Най-лоша е обикновено комбинацията, която най-често се получава: клиентът отлага посещението си в последния момент, часът ти остава празен и не получаваш и приходи, на които си разчитал.
В първите години на моя бизнес това водеше до стрес, притеснение и дори яд при мен. Сега моделът ми на работа е такъв, че тези ситуации вече нямат такова значение…
Как да се справиш с тази ситуация и как да елиминираш негативните ефекти, когато това се случва?
Във видеото по-долу споделям съветите, които давам в тези ситуации на моите клиенти:
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.
Това е само една от стратегиите, които давам в моите коучинг програми. Научи повече за тях тук.
Share the post "Какво да правим, когато клиентите отлагат посещенията в обекта ни?"