Имаш ли случаи, когато клиенти, за които вече работиш, изостават с плащанията си?
Или дори въобще не си плащат.
Аз съм имал подобни ситуации. Всъщност видял съм поведение на клиенти, което даже ми е трудно да си обясня с моята ценностна система. Преди много години имах клиент, който не си беше платил и когато му се обадих да го подсетя за пореден път, той ми каза „в момента пускам точно парите към теб“. Познай какво – нищо не бе пуснал. ☺ … Сега наистина гледам забавно на тази ситуация, макар че тогава не можех да я приема.
Та, ако в твоя бизнес имаш такива ситуации и се сблъскваш с подобни клиенти, които изостават с плащанията си с месеци или дори въобще не си плащат, знаеш до какви трудности и до какви емоции води това.
Какво е решението?
– това е темата на днешното видео.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.