Много собственици на бизнес биха искали да имат дългосрочни клиенти, но уви – работят на парче и клиентите им не се задържат дълго с тях.
Една от негативните последици от това е, че приходите на бизнеса са непостоянни и непредвидими.
В днешната публикация не става въпрос за това какви юридически договори да сключваш с клиентите си. В много случаи не става дума въобще за договори. Големият въпрос е как да направиш така, че клиентите ти да се ангажират да работят дългосрочно с теб. И това да доведе до по-стабилни и предвидими приходи и до по-малко нужда от маркетингови дейности за привличане на нови клиенти.
За да постигнеш дългосрочна ангажираност на клиентите си, са необходими 3 важни елемента, които са част от два от стълбовете на моята BG 3x система за бизнес растеж.
Кои са тези 3 ключови елементи? – отговорът е във видеото по-долу.
Както обикновено, ще се радвам на твоята обратна връзка по темата.
Скролирай надолу и остави своя коментар.