Почти всеки бизнес разчита на препоръките… от доволни клиенти, от познати, от стратегически партньори…
Някои бизнеси разчитат САМО на препоръки, за да достигат до нови клиенти.
В същото време, много собственици на бизнес не знаят как да поискат препоръка и оставят този процес на случайността: ако другия човек се сети да ни препоръчва, добре, ако не се сети – ами нищо не можем да направим. Резултатът е, че в този случаи тези собственици на бизнес не използват силата, която този канал за привличане на клиенти дава.
Как е за теб?
Трудно ли ти е да си поискаш препоръки от твоите клиенти и партньори?
И какво би било, ако направиш този процес структуриран и удвоиш или утроиш броя на препоръките, които получаваш? Какво ще означава това за твоя бизнес?
Виж видеото по-долу за това как и кога да искаш препоръки.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.