Заглавието на тази публикация може би e риторично.
Всеки собственик на бизнес вероятно се е сблъсквал със ситуации, когато някой клиент не е бил коректен.
Знаеш за какво говоря: клиентът не цени това, което си направил за него, закъснява с плащане, или въобще не плаща, нарушава търговска тайна, предявява претенции за отстъпки и за специални правила и условия само за него…
И много собственици на бизнес се стремят да поддържат отношения и с такива клиенти… И това е нормално, стига всичко да е в някакви граници.
И по-големият въпрос е кога да удовлетворяваш специалните желания на клиентите и да приемаш недоволството им и кога да кажеш „не“.
Защото нека ти кажа, аз не съм съгласен с мисълта, че „клиентът винаги има право“… има ситуации, в които клиентът няма право…
Споделям мислите си по този въпрос във видеото по-долу:
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.