kak-da-uvelichish-chestotata-na-pokupka-na-tvoite-klienti-header

Как да увеличиш честотата на покупка на твоите клиенти?

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Всеки бизнес е насочен към това да достига до нови клиенти.

Но също толкова важно е да мотивираме текущите ни клиенти да купуват по-често от нас. Причината: много по-лесно е да направим продажба на вече съществуващ клиент, отколкото да полагаме усилия да достигнем до нов потенциален клиент.

И ако можеш да увеличиш честотата на покупка на твоите клиенти, ти директно ще повишиш и крайните си приходи.

От видеото по-долу ще видиш 5 неща, с които можеш да мотивираш клиентите си да купуват по-често от теб. 

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

КАКВО ТИ ЛИПСВА В ТВОЯ БИЗНЕС?

Специален тренинг за собственици на малък бизнес,
които търсят решения за устойчив ръст

Коментирай чрез твоя FB профил