Много малки бизнеси имат непостоянни приходи.
И основната причина за това е, че в някои периоди имат повече нови клиенти, но в други периоди е точно обратното – липса на достатъчно нови клиенти.
Случвало ли ти се е да привлечеш много клиенти, това да те ангажира с тяхното обслужване и след 3 или 6 месеца да страдаш от липса на клиенти?
Като резултат изпитваш несигурност и стрес от това как да покриеш разходите в тези месеци. И едновременно с това, подобен подход не може да доведе до сериозен ръст на бизнеса…. И вероятно имаш усещането, че стоиш на едно място.
И всичко това е вследствие на това, че нямаш постоянен поток от нови клиенти към твоя бизнес.
Една от причините за това е, че собствениците на малък бизнес не маркетират постоянно.
От видеото по-долу ще разбереш защо е важно да не спираш да правиш маркетинг и как да си гарантираш, че ще стигаш до нови и нови потенциални клиенти.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.