Едно от нещата, които най-много плаши собствениците на бизнес, са възраженията на клиентите.
Аз имам немалко публикации в блога на тази тема и ако се върнеш назад, ще можеш да видиш какво е важно като подход, за да се справяме с възраженията.
Днес искам да ти споделя 2 примера от моя 3-дневен семинар „Бизнес Ритрийт 2024“.
Видеото е само 7 минути и ще видиш как какви насоки дадох на двама собственици на бизнес как да се справят с възраженията на своите клиенти.
Ако получаваш възражения като:
„Не искам да плащам комисионна“ (примерът е с брокер на недвижими имоти)
„Искам да сравня още няколко оферти“ (примерът е с фирма за техника)
то видеото ще ти е изключително полезно.
Дори и да не си в тези браншове, съм сигурен, че видеото ще ти бъде полезно, а и вдъхновяващо как можеш да подхождаш, когато получаваш подобни възражения…
Надявам се да се насладиш на тези 7 минути поне толкова, колкото аз се насладих докато помагах на тези 2-ма бизнес собственици по време на моя семинар.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.
Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?
Share the post "Справяне с възраженията на клиентите [два примера от Бизнес Ритрийт 2024]"