ne-ti-triabva-individualen-podhod-kum-vseki-klient-kogato-prodavash-header

Не ти трябва индивидуален подход към всеки клиент когато продаваш!

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Много собственици на бизнес и търговци вярват, че когато продават всеки път трябва да намират индивидуалния подход към всеки.

Аз дори съм получавал такива въпроси: как да намеря подход към всеки отделен човек, при положение, че всички сме различни.

Тази задача да бъдеш различен всеки път освен, че е трудна, всъщност може да бъде и пагубна за твоя бизнес. Често пъти тя служи като оправдание за много бизнес собственици за това защо нямат изградени системи за маркетинг и продажби.

Истината е, че ако провеждаш индивидуални срещи (един на един), всеки път ще има и по нещо индивидуално и специфично за конкретния човек.

Но истината е, че това специфично нещо в повечето случаи не е ключово, за да затвориш сделката.

Защо не ти трябва индивидуален подход и какво всъщност ти трябва в търговския процес? – виж във видеото по-долу.

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил