Много собственици на бизнес и търговци вярват, че когато продават всеки път трябва да намират индивидуалния подход към всеки.
Аз дори съм получавал такива въпроси: как да намеря подход към всеки отделен човек, при положение, че всички сме различни.
Тази задача да бъдеш различен всеки път освен, че е трудна, всъщност може да бъде и пагубна за твоя бизнес. Често пъти тя служи като оправдание за много бизнес собственици за това защо нямат изградени системи за маркетинг и продажби.
Истината е, че ако провеждаш индивидуални срещи (един на един), всеки път ще има и по нещо индивидуално и специфично за конкретния човек.
Но истината е, че това специфично нещо в повечето случаи не е ключово, за да затвориш сделката.
Защо не ти трябва индивидуален подход и какво всъщност ти трябва в търговския процес? – виж във видеото по-долу.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.
Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?
Share the post "Не ти трябва индивидуален подход към всеки клиент когато продаваш!"