kak-da-predstaviame-polzite-na-produkta-header

Как да представяме ползите на продукта

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

В продължение на повече от 10 години уча собствениците на бизнес, че трябва да представят по точно определен начин ползите на своя продукт или услуга.

Обикновено повечето от тях допускат грешка като или представят само характеристиките на своя продукт, или само ползите.

Истината е, че клиентите купуват ползи и ако ние не им ги дадем по силен начин, те няма да купят.
От друга страна, ако просто хвърляме ползи във въздуха, те звучат като нереалистични обещания и клиентите не ни вярват.

Необходим е баланс и точна формула на представяне, в която даваме на клиента ползите, но едновременно с това, ги обосноваваме с характеристиките на нашия продукт.

Това е формулата „характеристика – предимство – полза“.

Тази формула е обяснена и в моята книга „Привличане на клиенти“, но наблюденията ми са, че повечето собственици на бизнес се затрудняват да я следват и не успяват да спазват нужния баланс между характеристики и ползи.

Днес искам да ти споделя едно 15 минутно видео, което е част от моя 3-дневен семинар „Бизнес Ритрийт 2024“.

В това видео ще откриеш много примери, в които аз помагам на собствениците на бизнеси от различни браншове да коригират начина, по който представят продукта си. Ще видиш как им помагам да представят ползите на своя продукт или услуга по грабващ начин като в същото време подкрепят своите твърдения с характеристиките на продукта.

Вярвам, че ще се насладиш на видеото и ще откриеш как да коригираш твоя подход при представяне на това, което предлагаш на клиентите си.

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил