Помисли, знае ли аудиторията за всички възможности, които предлагаш?
Много хора са ми споделяли, че отговорът е „НЕ“ и определят това като една от грешките си в бизнеса.
Дали наистина това е грешка?
Може да ти прозвучи изненадващо, но всъщност не цялата аудитория трябва да знае за всичко, което предлагаш.
Има една част от аудиторията, която трябва да знае за всички твои продукти и услуги и друга част, за която е абсолютно важно да не знае за тях.
Каква е разликата между тези две аудитории и коя какво трябва да знае, е темата на днешното видео:
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.
Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?
Share the post "Знае ли аудиторията за всички продукти, които предлагаш?"