upravlenie-na-turgovskata-funia-pri-b2b-prodajbi-header

Управление на търговската фуния при B2B продажби

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Преди няколко седмици направих видео разговор с Ивайло Кунев за това как да управляваме търговската си фуния…

и особено тогава, когато таргетираме други фирми, т.е. при B2B продажби.
Разговорът ми бе на живо в социалните мрежи, но смятам, че нещата, които Ивайло сподели, ще са полезни и за моите читатели в блога.
Затова ти давам достъп до този разговор в тази публикация.

От видео-разговора ми с Иво Кунев ще откриеш:

Какво представлява горната, средната и долната част на търговската фуния и как да разпределяме времето си между тях.
Какво е важно, когато правим маркетинг и проспектиране на нови клиенти.
Как да упавляваме времето за затваряне на сделките.
Как да си гарантираме, че имаме балансирани приоритети в изпълнението и работата със стари клиенти.

Ивайло Кунев е специалист с над 20 години опит в продажбите от фирма към фирма (B2B), обучител по лидерство и продажби, автор на „Лидерите: Забравените истории на България“. Ако и ти продаваш на други фирми, то съм сигурен, че ще намериш много полезни съвети от този разговор.

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил