tvoiata-misia-e-da-dostigash-do-poveche-hora-header

Твоята мисия е да достигаш до повече хора

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Привличане на клиенти, Фокус и продуктивност

Достигането до по-голяма аудитория е предпоставка да имаш повече потенциални клиенти.

От там: да имаш повече клиенти. И накрая – повече печалба.
Без печалба нямаш бизнес.

Затова всеки се стреми към това да достигне до по-голяма аудитория.
Това обаче е възможност и да служиш на повече хора.

Когато аз провеждам събития на живо, обикновено между 20% и 40% от присъстващите стават мои дългосрочни клиенти. Този процент е по-малък при онлайн събитията, на които обаче се включват много пъти повече хора.

И всъщност точно затова толкова много обичам да водя събития – и офлайн и онлайн.
Това е възможност едновременно да развивам моя бизнес и да служа на повече хора.

Това е и причината почти всички мои събития да бъдат безплатни. Аз не искам да има никакви пречки пред това хората да се включат на тях.

И аз знам, че винаги ще има хора, които ще искат повече от тези 2 часа, 4 часа или няколко дни, в които сме заедно безплатно.

Винаги има хора, които сериозно искат да трансформират бизнеса и живота си и са готови смело да инвестират в себе си. Като достигам до тези хора, аз развивам своя бизнес.

Също знам, че има хора, които участват на мои събития и следят публикациите ми, които никога няма да станат мои клиенти. Някои от тях не са готови, други не са сериозни да направят промяна. Някои просто не разбират, че ако нищо не променят, резултатите им няма да се променят. Аз също ценя всеки от тези хора. Защото някога и аз съм бил на тяхното място. Имало е период когато и аз не разбирах, че ако нищо не променя, нищо няма да се промени и в резултатите ми. Не си го признавах, но беше така.
И аз имам желание да бъда полезен и на тези хора. Чрез безплатните събития, чрез видеата ми, чрез публикациите ми, аз мога да служа и на тях.

Всичко това е валидно и за теб, независимо дали имаш консултантски бизнес, или класически офлайн бизнес.

Колкото по-голяма аудитория имаш, толкова повече потенциални клиенти имаш. Но, ако конструираш бизнеса и маркетинга си така, че да бъдеш полезен на хората още преди да са ти станали клиенти …. Тогава ти можеш да служиш на десетки пъти повече хора.

Да, от хората, които не ти стават клиенти, ти не получаваш нищо за бизнеса си. Но ако вярваш като мен, че каквото ние правим, се прави и на нас, то тогава дълбоко в себе си, знаеш, че това ще ти се върне. Може би от други хора. А може и да не се върне към теб. Може би това да служиш на стотици и хиляди хора, дори и тези, които няма да ти станат клиенти, е част от твоето призвание. Тези хора ти дават възможност да живееш мисията си, заради която си тук. Не знам какво мислиш, но аз вярвам в това.

И затова, и мое и твое задължение е да достигаме до повече хора. Да служим на повече хора. Да дадем шанс на повече хора да решат проблемите си. Ако, разбира се, поискат.

Достигането до повече хора е дейност в бизнеса, която никога не спира. Спреш ли да правиш това, ти подлагаш бизнеса си на риск – рано или късно ще останеш без клиенти. Но по-важното: достигането до по-голяма аудитория, ти дава възможност в по-голяма степен да живееш своята мисия.

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил