Справяне с негативни коментари на потенциални клиенти

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Какво да правим, когато клиенти или потенциални клиенти отправят негативни коментари към нас, нашия продукт или нашите маркетингови кампании?

Тук нямам предвид градивната обратна връзка, от която можем да научим много. Имам предвид хората, които са вечно недоволни – т.нар. хейтъри.

Наскоро проведох кампания, в която подарих 500 бройки от моята книга „Бизнес растеж“…. и бях изненадан, че наред с многото благодарност на хората, имаше и хора, които бяха недоволни от това….

Както ще разбереш от видеото по-долу, не трябва да се изненадваш в подобни ситуации – те са естествени и има само един начин, по който да се справяш с тях.

 

Това е само една от стратегиите, на които аз уча моите клиенти в индивидуалните и групови коучинг програми. Тези програми позволяват на моите клиенти да печелят повече пари, да привличат повече клиенти и да работят по-малко. Научи повече за тези програми тук.

Коментирай чрез твоя FB профил