Каква е целта на една реклама?
Тук отговорът е еднозначен: да грабне вниманието на идеалния клиент и да го подтикне към действие, в идеалния случай: към това да купи.
Въпросът е как се постига тази цел.
От маркетингова гледна точка тук също би следвало да имаме еднозначен отговор: като говорим за нуждите и желанията на идеалния клиент.
Дали обаче така се реализират рекламите?
Ако се загледате в рекламите по телевизията, вероятно ще откриете, че в над 2/3 от случаите, те не говорят за нуждите на тези, за които се създават.
Вместо това те отразяват приумиците на тези, които ги създават.
Повече по темата – във видеото по-долу.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.
Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?
Share the post "Рекламите удовлетворяват приумиците на тези, които ги създават"

