reklamite-udovletvoriavat-priumicite-na-tezi-koito-gi-suzdavat-header

Рекламите удовлетворяват приумиците на тези, които ги създават

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Каква е целта на една реклама?

Тук отговорът е еднозначен: да грабне вниманието на идеалния клиент и да го подтикне към действие, в идеалния случай: към това да купи.

Въпросът е как се постига тази цел.
От маркетингова гледна точка тук също би следвало да имаме еднозначен отговор: като говорим за нуждите и желанията на идеалния клиент.

Дали обаче така се реализират рекламите?

Ако се загледате в рекламите по телевизията, вероятно ще откриете, че в над 2/3 от случаите, те не говорят за нуждите на тези, за които се създават.
Вместо това те отразяват приумиците на тези, които ги създават.

Повече по темата – във видеото по-долу.

 

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил