Как да създаваш
убийствено добри заглавия
за реклами, статии и имейли,
които привличат клиенти
Как можеш да удвоиш броя на твоите потенциални клиенти и да увеличиш интереса им да купят?
Нека погледнем към твоите маркетингови материали. И по-специално към заглавията на статиите ти, предмета на и-мейлите ти и най-вече рекламните послания.
Кое определя дали хората ще проявят интерес към твоите и-мейли, статии или реклами?
Факторите са много. Ако говорим за реклама във Facebook например, са важни самото рекламно послание и визуалните ефекти, след това как таргетираш аудиторията си по интереси, така че рекламата да стигне точно до хората, които трябва, как да определиш бюджета си и как да го разпределиш по дни, на импресия, на клик и т.н. Във Facebook има много особености и алгоритми, които се променят всеки ден, които могат да повлияят на резултата ти. След това от значение е накъде насочваш хората и какво пише там, колко е конкретен призивът за действие, каква е офертата и т.н.
От всичко това обаче, кое е най-важно?
Безусловно, всичко тръгва от рекламното послание и то най-вече от заглавието на рекламното послание. Това заглавие е нещо като реклама на рекламата – то определя дали ще четеш и гледаш по-нататък или не.
Когато пишеш статии и и-мейли и привличаш клиенти чрез тези инструменти, нещата са още по-ясни. От заглавието буквално зависи всичко. Всъщност от заглавието и съдържанието зависят над 90% от резултата, който ще получиш. Много бизнес собственици и предприемачи се притесняват за това как изглежда визуално статията или блогът им, как е оформен и-мейлът, кога е изпратен и т.н. Тези неща са важни, но те не допринасят за повече от 10% от крайния резултат. Това, което определя дали имаш резултати и клиенти или не, е съдържанието и най-вече заглавието на това съдържание: заглавието на статията или предметът на и-мейла. Тези заглавия трябва да накарат човека да прочете по-нататък или да отвори и-мейла… защото в днешно време, когато сме бомбардирани с толкова много информация, повечето хора дори не отварят и не четат и-мейлите, които им изпращаме.
Какво може да ти даде умението да създаваш заглавия, които продават?
Да пишеш грабващи заглавия на статии, и-мейли или рекламни послания може да е ключов канал за привличане на клиенти в твоя бизнес…
Много мои клиенти реализираха сериозен ръст на бизнеса си през тази година и един от основните инструменти, които използват, са статиите, които пишат и рекламите, които създават във Facebook.
Даниела Спасова,
Управител на салон за красота „Дивна медик“:
За три месеца, през които работя с Александър Николов, постигнах изключителни резултати.
Имам 40% ръст на приходите, 5% нови клиенти, 10% от клиентите, които не са идвали повече от година във фирмата, подновиха закупуването на услуги при нас.
Друг мой клиент, Румяна Николова – бизнес собственик на център за холистина медицина „Холимед“ реализира ръст близо до 100% на бизнеса си през 2015 г., а броят на феновете на Facebook страницата й нараснаха от 500 до 4000 за 8 месеца. И основният инструмент, който тя използва за привличане на клиенти, са статиите в нейния блог и рекламирането им във Facebook.
Ако си стигнал до тук, то най-вероятно нямаш съмнение, колко полезно за твоя бизнес може да бъде умението да пишеш заглавия, които привличат хората към тях. И затова вярвам, че изключително много ще харесаш специалния тренинг, който създадох по тази тема:
„Как да създаваш убийствено добри
заглавия за реклами, статии и и-мейли,
които привличат клиенти“
От този специален тренинг ще научиш:
- Какво мотивира хората, когато взимат решения?
- Как да пишеш и говориш по начин, който привлича вниманието на хората?
- Кои са мотиваторите, които карат хората да действат?
- Как да намираш най-силно въздействащите думи, които да включиш в твоите реклами, статии, и-мейли?
- Какви формули да използваш за твоите рекламни послания и заглавия?
- Шаблон за реклама във Фейсбук, която продава.
- Ще ти покажа и накъде да води рекламата – squeeze page/landing page и какво да има на нея.
С всичко това ще можеш:
- Да увеличиш броя на твоите контакти (lead generation);
- Да увеличиш броя на твоите потенциални клиенти;
- Да увеличиш броя на твоите крайни клиенти.
Формат на тренинга:
Този тренинг е видео тренинг и се състои от два модула от по около 50-55 минути. След закупуване, достъп до тях ще получиш олнайн в Клиентксия портал на Ликора.
Каква е цената на този видео тренинг?
Реално този тренинг няма да ти струва нищо, защото той ще ти даде възможност да генерираш много пъти повече приходи за твоя бизнес. Клиентите в моите индивидуални и групови коучинг програми плащат хиляди левове на година, за да научат и прилагат тези стратегии. Разбира се, умението да пишеш заглавия, които привличат клиенти, е нещо конкретно и специфично и то не отнема една година за да го усвоиш. Особено ако използваш опита на някой, който вече години се занимава с това.
Това умение може да бъде решаващо за твоя бизнес. Помисли какво би могло да бъде за бизнеса ти, ако използваш грабващи послания, които привличат хората към твоите образователни материали, продукти и услуги. Умението да пишеш убийствено добри рекламни послания и заглавия на статии и и-мейли може да ти донесе хиляди левове допълнителен доход още след един месец.
Предупреждение: не казвам, че и ти ще спечелиш веднага хиляди левове още от първата статия или първото рекламно послание…така както направиха някои мои клиенти и каквито резултати постигам аз самият. Първо, не знам какво точно продаваш, и второ, не знам дали ще приложиш това, което ще научиш (ако сме честни, по-голямата част от хората така и не прилагат това, което научават, дори и то да е решаващо за бизнеса им и техния живот). Ако обаче имаш бизнес и приложиш наученото, то с тези умения за това как да пишеш грабващи заглавия, които продават, за теб не трябва да е проблем веднага или много бързо да си върнеш направената инвестиция. И след това да печелиш доживотно от наученото ново умение.
Цена: 147 лв. (вкл. ДДС)
Как да закупите:
Това обучение е достъпно в Клиентския портал на Ликора и след закупуване получавате постоянен достъп до него.
След като натиснете бутон КУПИ СЕГА, ще бъдете отведени на страничка, където можете да добавите това обучение в „кошницата си“ и след като прегледате поръчката си, да въведете данни за фактура и да изберете начин на плащане .
След получаване на плащането ще получите имейл от Ликора Онлайн (Клиентския портал на Ликора), с който Ви се активира клиентиския профил. Ако вече имате такъв профил, след заплащане на обучението то ще бъде добавено към останалите обучения, до които имате достъп.