prioritet-li-e-za-teb-zadyrjaneto-na-klientite-header

Приоритет ли е за теб задържането на клиентите?

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Най-вероятно вече знаеш колко важно е да задържаш клиентите си дългосрочно.

Всеки собственик на бизнес със сигурност се стреми към това и би казал, че това е важно за него.

Големия въпрос обаче е, правиш ли реални действия, с които да покажеш, че това е наистина приоритет за теб?

Нека първо видим какви са ползите от задържането на един клиент.
Ще разгледам два прости примера:

Първи пример: Ако 50% от клиентите ти през миналата година, дойдат и през настоящата година и имаш същия брой нови клиенти, то бизнесът ти на практика ще е с 50% по-нагоре спрямо ситуацията, при която разчиташ само на нови клиенти.

Втори пример: Ако клиентите ти са на месечен абонамент и средната продължителност на един клиент е 10 месеца. Ако в тази ситуация, ти увеличиш задържането на клиентите си, така че средната продължителност на един клиент да е 12 месеца, то бизнесът ти се увеличава с 20% само благодарение на това дори и без да привличаш нови клиенти.

Т.е. очевидно е, че колкото по-дълго стои един клиент с теб, толкова повече бизнес генерирай той.

И тук дори не говорим за това, че когато един клиент стои по-дълго с теб, е по-вероятно и да ти прати повече препоръки на нови клиенти.

И сега се връщаме на въпроса:
Наистина ли ти е приоритет задържането на клиентите?

Във видеото по-долу ще откриеш дали наистина правиш това или това е нещо, което декларираш „само на думи“.
Въпросът, който ще чуеш във видеото може би ще те изненада, но точно той реално показва какви са твоите приоритети.

 

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил