preformulirai-osnovniq-problem-v-biznesa-si-v-kachestven-vypros-header

Преформулирай основния проблем в бизнеса си в качествен въпрос

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Привличане на клиенти, Фокус и продуктивност

Когато имаме проблеми в бизнеса, ние обикновено дълбаем в тях и така и не намираме решение…

Причината: фокусът ни е върху проблема, а не върху решението.
За да се придвижим напред са ни необходими две стъпки:

  1. Ясно да дефинираме проблема си
  2. Да преформулираме този проблем във въпрос, на който можем да търсим отговор.

Въпросът от точка 2, аз наричам „качествен“ или „подсилващ въпрос“ и той е такъв, ако ни движи в посока да намерим решение.

Как да формулираме такъв качествен въпрос?
Вижте три примера от моя семинар „Бизнес Ритрийт 2024“, в които помагам на 3-ма собственика на малък бизнес да формулират своя качествен въпрос, чрез който да търсят решение на основния си проблем.

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?


Коментирай чрез твоя FB профил