Когато имаме проблеми в бизнеса, ние обикновено дълбаем в тях и така и не намираме решение…
Причината: фокусът ни е върху проблема, а не върху решението.
За да се придвижим напред са ни необходими две стъпки:
- Ясно да дефинираме проблема си
- Да преформулираме този проблем във въпрос, на който можем да търсим отговор.
Въпросът от точка 2, аз наричам „качествен“ или „подсилващ въпрос“ и той е такъв, ако ни движи в посока да намерим решение.
Как да формулираме такъв качествен въпрос?
Вижте три примера от моя семинар „Бизнес Ритрийт 2024“, в които помагам на 3-ма собственика на малък бизнес да формулират своя качествен въпрос, чрез който да търсят решение на основния си проблем.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.
Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?
Share the post "Преформулирай основния проблем в бизнеса си в качествен въпрос"