Ако имаш малък бизнес в малък град, вероятно се натъкваш на предизвикателства.
Особено, ако бизнесът ти е локален: предоставяш продукт или услуга на хора в определена локация…. Бизнес като салон за красота, счетоводна кантора, студио за интериорен дизайн, дентален кабинет, холистична практика, цветарски магазин, фото студио и т.н.
Най-голямото предизвикателство в този случай е, че имаш ограничен кръг от потенциални клиенти – жителите на града или региона, а едновременно с това едва ли се радваш на по-малко на брой конкуренти. Това води до количествен проблем: имаш по-малко идеални клиенти, до които можеш да достигнеш.
Другото основно предизвикателство често е свързано с по-ниската покупателна способност на хората в малкия град.
Това, което са ниски цени за даден продукт в София, вероятно са високи цени за един малък град.
Така, едновременно и достигането до нови клиенти, и работата на печалба са сериозно затруднени за собственика на малък бизнес, който работи в малък град.
И въпреки тези предизвикателства, ти имаш и предимства на това да правиш бизнес в малък град. Но за да се възползваш от тези предимства, трябва да смениш начина, по който гледаш на бизнеса си. Това е и темата на видеото по-долу.
Отговорите ще откриеш във видеото по-долу.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.