1 принцип, 2 подхода и 3 техники
за успешен стратегически и тактически маркетинг
Видео интервю с Георги Малчев,
част от онлайн бизнес конференция
БИЗНЕС РАСТЕЖ’2021
4 – 8 октомври 2021 г.
От този разговор на Александър Николов с Георги Малчев ще откриете:
- Коя е основната цел на маркетинга и какво е важно, за да я постигаме в кампаниите си;
- Кои са основните 3 мотиватора, които карат хората да действат;
- Подходи за грабване на вниманието на потребителите и интелигентно управление на бюджета за маркетинг;
- Каква е разликата между микро и макро цели;
- Какво представлява методът на инверсията.
Георги Mалчев
има над 20 годишен опит в областта на бизнеса, маркетинга и рекламата. Има дългогодишен опит в стратегическото развитие и оперативно управление на компании, както и в областта на корпоративния маркетинг и реклама. В момента в управляващ съдружник в www.xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг. Георги е съосновател на Фондация Предай Нататък – организация, която помага на домове за възрастни хора и на други нуждаещи се от доброта организации.
Полезно съдържание от Георги Малчев
можете да намерите на https://xplora.academy/
Специално предложение:
От https://xplora.academy/ може да закупите курс с 30% отстъпка (за първите 5-ма) или цялостната програма от курсове с 50% отстъпка (за първите 3-ма). За да се възползвате от тези предложения, пишете на georgi@xplora.bg