Цялостна стратегия за маркетингова кампания
Онлайн интервю с Георги Малчев,
част от онлайн бизнес конференция
БИЗНЕС РАСТЕЖ’2020, 2 – 9 октомври 2020 г.
От този разговор на Александър Николов с Георги Малчев ще откриете:
- Какви грешки допускат хората в маркетинга;
- Конкретни подходи в маркетинга, за да достигнем до повече клиенти;
- Как да направим така, че да бъдем уникални;
- Как да направим така, че клиентите ни да се самосегментират;
- 5-те стъпки, за да изградим цялостна стратегия за маркетинг кампания .
Георги Mалчев
има над 20 годишен опит в областта на бизнеса, маркетинга и рекламата. Има дългогодишен опит в стратегическото развитие и оперативно управление на компании, както и в областта на корпоративния маркетинг и реклама – като консултант, мениджър, член на съвета на директорите, управител. В момента е управляващ съдружник в www.xplora.bg – агенция за интегриран дигитален маркетинг.
През септември 2019 Xplora стартира Xplora Academy – компания за обучения и консултации по дигитален маркетинг.
Преподава маркетинг, комуникации и реклама в Нов Български Университет, както и дигитален маркетинг в Softuni Digital, УНСС и ВМБУ.
Георги е съосновател на Фондация Предай Нататък – организация, която помага на домове за възрастни хора и на други нуждаещи се от доброта организации.
Полезно съдържание от Георги Малчев може да намерите на следните сайтове:
На линковете по-долу можете да изтеглите:
Презентацията на Георги Малчев,
както и бонус презентация за пример за цялостна маретинг стратегия
Специално предложение:
От https://xplora.academy/ може да закупите курс или пакет с консултации
с 30% отстъпка (за първите 5-ма) и след това с 10% отстъпка до края на 2020 г.