Как да постигнем най-добър резултат
при рекламиране в Google
Онлайн интервю с Георги Държанлиев,
част от онлайн бизнес конференция
БИЗНЕС РАСТЕЖ’2020, 2 – 9 октомври 2020 г.
От този разговор на Александър Николов с Георги Държанлиев ще откриете:
- Как работи гугъл рекламата и кои са най-важните елементи за нея, които да имате предвид, за да са ефективни рекламите ви;
- Какво значение имат конкуренцията, опитът в областта и проучването, когато пускате реклами в Google;
- С какво може да се комбинира гугъл рекламата като маркетинг стратегии и тактики, за да усилите ефекта;
- Какво е Гугъл АдГрантс, какви са изискванията на програмата и ползите за вас от нея.
Георги Държанлиев
е ръководител на екипите на 120000.BG, be-Known.org и hubSOP.com. Уменията и квалификациите му включват внимание към детайла; право в Софийския; финанси и маркетинг в НБУ; продажби бизнес към бизнес; имейл маркетинг; маркетинг чрез съдържание; реклама в Гугъл; разработване на уеб сайтове; линкедин продажби; наемане, обучение и менажиране на екипи; маркетинг проучвания; разработване на продукти и услуги.
Ресурси от Георги Държанлиев:
Ако се свържете с Георги от формата за контакти тук: https://120000.bg/contact-us/
и в полето за коментари напишете „Ликора“, ще получите безплатно ресурси
за по-ефективно управление на вашия маркетинг и на рекламите ви в Google,
както и възможността за безплатен анализ дали и как вашата дейност
може да се одобри от Google Ad Grants.