Продажби бизнес към бизнес (B2B):
процеси по продажба, които
носят резултати и пестят време
Интервю с Георги Държанлиев,
част от онлайн бизнес конференция БИЗНЕС РАСТЕЖ
4 – 11 октомври 2019 г.
От този разговор на Александър Николов с Георги Държанлиев ще откриете:
- Какво е важно да изградим, за да имаме предвидими резултати в процеса на продажби?
- Кои са процедурите и процесите, които да използваме, за да повишим ефективността на нашите срещи с потенциални клиенти?
- Кое е това едно действие, след което се затварят голяма част от нашите сделки?
- Кога да правим срещи с потенциални клиенти и кога – не?
- Как да правим нетуъркинг по начин, който да помага на нашия бизнес?
- Как да изградим модел за подбор на хора в нашия търговски екип, за да привличаме топ-изпълнители?

Георги Държанлиев
е ръководител на екипите на 120000.BG, be-Known.org и hubSOP.com. Уменията и квалификациите му включват: внимание към детайла; право в Софийския; финанси и маркетинг в НБУ; продажби бизнес към бизнес; имейл маркетинг; маркетинг чрез съдържание; реклама в Гугъл; разработване на уеб сайтове; линкедин продажби; наемане, обучение и менажиране на екипи; маркетинг проучвания; разработване на продукти и услуги.
Вземете безплатни ресурси
от Георги Държанлиев:
Ако се свържете с Георги от формата за контакти тук: https://120000.bg/contact-us/ и в полето за коментари напишете „Ликора“, ще получите безплатно документи с готови процедури и шаблони, които Георги използва в своята работа в посока маркетинг и подбор на хора за екипа.