През 2015 и 2016 година първият ми съвет към моите клиенти бе да създават съдържание.
Да пишат статии, които носят полезност и да ги споделят в социалните мрежи.
После статиите се замениха с видеа, но основната идея остана същата: да даваш полезно съдържание, с което да се позиционираш като експерт.
Преди 10 години дори нямаше значение дали съдържанието ти е много добро.
Достатъчно беше да е „просто добро“ и това ти помагаше. Причината: нямаше много публикувано съдържание, а много бизнес собственици дори отричаха това. Така че, в момента, в който ти публикуваш нещо достатъчно добро, веднага се отличаваше от конкурентите си.
Времената обаче се менят и днес това не е така.
Все още чувам много бизнес ментори да казват:
„създавай съдържание“
„прави видеа“.
Всичко това, разбира се, е важно, но уви, не ти помага да изпъкнеш.
Какво е важно да правиш днес със своето съдържание е темата на видеото по—долу:
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

