ne-ti-triabva-dobro-sudurjanie-za-da-izpuknesh-header

Не ти трябва добро съдържание, за да изпъкнеш!

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Привличане на клиенти, Фокус и продуктивност

През 2015 и 2016 година първият ми съвет към моите клиенти бе да създават съдържание.

Да пишат статии, които носят полезност и да ги споделят в социалните мрежи.
После статиите се замениха с видеа, но основната идея остана същата: да даваш полезно съдържание, с което да се позиционираш като експерт.

Преди 10 години дори нямаше значение дали съдържанието ти е много добро.

Достатъчно беше да е „просто добро“ и това ти помагаше. Причината: нямаше много публикувано съдържание, а много бизнес собственици дори отричаха това. Така че, в момента, в който ти публикуваш нещо достатъчно добро, веднага се отличаваше от конкурентите си.

Времената обаче се менят и днес това не е така.

Все още чувам много бизнес ментори да казват:
„създавай съдържание“
„прави видеа“.

Всичко това, разбира се, е важно, но уви, не ти помага да изпъкнеш.

Какво е важно да правиш днес със своето съдържание е темата на видеото по—долу:

 

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил