Почти всеки собственик на малък бизнес се оплаква, че няма време.
Подобна е и ситуацията при много мениджъри в по-големи корпорации.
И обикновено фокусът е към всички тези други хора, които ти крадат от времето. И да, това е така.
Най-вероятно клиентите ти крадат от времето.
Най-вероятно служителите ти крадат от времето.
Най-вероятно приятелите и роднините и дори хората от семейството ти крадат от времето.
Най-вероятно доставчиците и партньорите в бизнеса ти крадат от времето.
Отделно от това, вероятно имаш и много други „крадци“ на времето…
Какво е решението?
Обикновено лекторите по управление на време ни учат, че трябва да управляваме всички тези „крадци“ на време.
Според мен обаче това не е реалистично. Като собственици на бизнес имаме толкова други неща, които да управляваме…. И е трудно да управляваме и това…
Освен това, горният списък с хората, които ти крадат времето, не е пълен. Липсва най-големият крадец….
Повече във видеото по-долу.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.