Какво да правим, ако клиентът не се връща за следваща покупка?

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Привличане на клиенти, Фокус и продуктивност

Ако имаш ситуация, в която:

  • Правиш продажба, но след това клиентът не се връща отново в твоя обект
  • Имаш мрежов бизнес, привличаш нов клиент, пускате поръчка и повече никога не чуваш нищо от него 

Е важно да намериш решение, с което да връщаш обратно клиентите при теб. Защото е много пъти по-лесно (и по-евтино!) да продадеш на вече съществуваш клиент, отколкото да привлечеш нов клиент.

Повечето бизнеси обаче нямат стратегия.

Те разчитат просто клиентите да се връщат отново при тях. Затова и решението ти е да имаш стратегия. Стратегия, с която да си гарантираш, че клиентът ще предпочете да се върне при теб.

Днешното видео показва три конкретни решения, с които можеш да изградиш такава стратегия и да си гарантираш, че клиентите ти се връщат отново и отново при теб.

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил