Ако имаш ситуация, в която:
- Правиш продажба, но след това клиентът не се връща отново в твоя обект
- Имаш мрежов бизнес, привличаш нов клиент, пускате поръчка и повече никога не чуваш нищо от него
Е важно да намериш решение, с което да връщаш обратно клиентите при теб. Защото е много пъти по-лесно (и по-евтино!) да продадеш на вече съществуваш клиент, отколкото да привлечеш нов клиент.
Повечето бизнеси обаче нямат стратегия.
Те разчитат просто клиентите да се връщат отново при тях. Затова и решението ти е да имаш стратегия. Стратегия, с която да си гарантираш, че клиентът ще предпочете да се върне при теб.
Днешното видео показва три конкретни решения, с които можеш да изградиш такава стратегия и да си гарантираш, че клиентите ти се връщат отново и отново при теб.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.
Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?
Share the post "Какво да правим, ако клиентът не се връща за следваща покупка?"